Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Trenger man det? Barna er 4 og 6. Skal på bilferie. De blir ikke bilsyke. noen med erfaring? Anonymous poster hash: 75f5f...02c
Ileus Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Lange bilturer er mye enklere nå de kan se film, mindre mas. Men unger er jo forskjellige.
Miamimom Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Vi trenger det...hehe. Det hjelper på tålmodigheten her i gården iallfall.
sug lut Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Nei, det trenger man definitivt ikke. Det er lov å snakke sammen, unger kan leses for eller lese sjøl eller gjette gåter eller telle gule biler, og framfor alt er det lov å se ut vinduet og kjede seg. Det er ikke farlig heller, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Man trenger det definitivt ikke, men vi kjøpte til våre på 4 og 8 nå og det har hjulpet veeeeldig på å gjennomføre 7 timer lange bilturer! De ser ikke hele veien, men de kan f.eks kose seg m en film i stillhet i 1,5 time mens vi kan slappe av og prate uten å måtte megle non stop mellom to eglete karer i baksetet som er lei av å sitte i bil. Veldig kjekt for dem å kunne roe ned på kvelden på hytta med hver sin film også etter en dag full av uteaktivitet. Anonymous poster hash: 91435...846
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Er det best med spiller som viser samnw film, eller som kan spille av hver for seg? Anonymous poster hash: 75f5f...02c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Vi valgte to separate spillere for å eliminere et krangle-element om hvilken film de skal se på ... Da det er fire år mellom dem har de også litt ulike preferanser. 8-åringen er ikke like entusiastisk over en time med Brannmann Sam som det 4-åringen er. Anonymous poster hash: 91435...846
Miamimom Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Nei, det trenger man definitivt ikke. Det er lov å snakke sammen, unger kan leses for eller lese sjøl eller gjette gåter eller telle gule biler, og framfor alt er det lov å se ut vinduet og kjede seg. Det er ikke farlig heller, faktisk.Jeg mener akkurat dette jeg også..men så er det så godt å slippe maset på lengre turer.Så da har jeg valgt minste motstands vei, men bare i bilen. Jeg lokker også med is..shoot me :-P
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Man trenger det ikke nei. Men det er kjekt å ha. Vi kjører ofte og langt og det tar bort det kjedelige for barna. De sitter uten mas og de koser seg. Vi hadde først en spiller og 2 tver. Det ble veldig dumt for den ene en god del av tiden så når den gikk i stykker kjøpte vi hver spiller og de er helt supre! For vår del er det en god investering. Det gjør at tiden går fortere for barna når vi kjører, venter, leter og man slipper å følge med på barna når man leter febrilsk etter veier, skilt osv
mamma_til_verdens_beste Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Jeg er veldig glad for at vi har det, men jeg tar de ut av bilen når de ikke skal brukes. Tar de bare med på lengre, planlagte turer slik at barnet ikke forventer å få se på film.Jeg blir fort bilsyk, og hvis jeg må styre mye med barnet når jeg er passasjer, så blir jeg dårlig. Kjører jeg selv så er det enda vanskeligere å gjøre kjøreturen morsom.
zombie Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Dvd i bilen er gull verdt på lengre bilturer! Vi har Nextbase 7 som er helt genial. 2 skjermer som kan som kan spille samme film, eller to forskjellige filmer. følger med trådløse headset. Kan også bruke spillerne i forskjellige biler om man kjøper en ekstra strømkabel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå