Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Må den kokes? Anonymous poster hash: e03ab...42e
Gladmor30 Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Jeg koker ingenting lenger, utenom vannet. Hadde nok ikke behøvd å koke vannet heller. Hun er 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Koker alle flaskedeler til min på snart 8 mnd. Flaskene vasker jeg i oppvaskmaskinen på 70 grader, og koker dem nesten hver dag. Da han var 5 mnd prøvde jeg å ikke koke flaskedelene, men kun flasketutene. Endte opp med fonteneoppkast og diare den påfølgende natta. Null stress å sterilisere. Bruker Dr. Browns og de flaskene har ventil som må demonteres og kokes. Blir litt deler Anonymous poster hash: 6e44c...9ed
Gjest Kira Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Jeg kokte flaskene og alle delene som ungen drakk melk av hele veien pga litt skumle bakterier som kan dannes i gammel mme. Bedre å være på den sikre siden Men hvis du kun bruker tutekoppen til vann tror jeg ikke det er like nødvendig. Jeg kokte ikke tutekopper eller smokker når ungen var så gammel.
Tarssan Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Jeg sluttet med koking av flasker i den alderen der. Vann sluttet jeg og koke tidligere, foruten det vannet jeg brukte i mme. De fleste barn er vel begynt og spise/gnage på det meste da, så det å koke vann og vannkoppen så jeg ikke hensikten med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå