Gå til innhold

Hvilke andre p-pillemerker enn Diane hjelper mot kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer noen?

Anonymous poster hash: 519f9...e15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yasmin,men et helvete når du slutter på de:-(

Anonymous poster hash: 6a0aa...1ae

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å slutte på de noen gang:/ Blodpropp eller ikke.. Nå er jeg så lei av disse kvisene at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Ny type og ryggen ser ikke ut:(

Anonymous poster hash: 519f9...e15

Skrevet

Jeg har prøvd mye gjennom tidene, og min erfaring er at diane er det beste mot kvister

Anonymous poster hash: be3fd...178

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å slutte på de noen gang:/ Blodpropp eller ikke.. Nå er jeg så lei av disse kvisene at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Ny type og ryggen ser ikke ut:( Anonymous poster hash: 519f9...e15

Så sant du ikke skal bli gravid med det første,så vet jeg at man kan få en hestekur iform av piller hos legen, som skal hjelpe på kviser. Tok disse selv tidlig i tenårene!

Jeg blir sjokket hver gang jeg ser ryggen min, ser ikke ut i måneskinn, og jeg snur ikke ryggen til slik at mannen min ser det :-(

Anonymous poster hash: 6a0aa...1ae

Skrevet

Jeg var skikkelig plaget, spesielt ille ble det etter fødsel og amming. Store vinde kviser. Jeg orøvde diane, har tidligere gått på yasmin, men ingen gav noe forskjell på min hud.

Dri til legen og forklarte at ingenting hjalp, og fikk en kur med tetracykliner(antibiotikakur), den fungerte som bare det! 1 år siden jeg sluttet nå og jeg har "baby-hud":)

Hvis man sliter virkelig med kviser så må det "taes" innenfra, sitat fra legen. Og hun hadde rett.

Jeg bruker basiron i ny og ned hvis jeg føler at hufen er fet og jeg får et par smånupper/kviser, og da går det raskt over.

Anonymous poster hash: 4b1dc...bbb

Skrevet

Haha, beklager en drøss med skrivefeil

Anonymous poster hash: 4b1dc...bbb

Skrevet

Datteren min hadde god effekt av Loette.

Anonymous poster hash: b7147...f94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...