Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 I dag har hun fått linser Det gikk strålende og jeg er så utrolig glad på hennes vegne. Endelig kan koordinasjonen bli bedre og øynene samarbeide Anonymous poster hash: e007a...00d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Så artig, godt til jenta de det. Lille pia vår på 6 år har nettopp fått seg lesebriller og det ble lettere å konsentrere seg med bøker osv. Anonymous poster hash: 02f75...545
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Så artig, godt til jenta de det. Lille pia vår på 6 år har nettopp fått seg lesebriller og det ble lettere å konsentrere seg med bøker osv. Anonymous poster hash: 02f75...545 Ja det forstår jeg godt Da min fikk briller som 4-åring sa hun at hun kunne se helt til Afrika hi Anonymous poster hash: e007a...00d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Så kjekt😊 Anonymous poster hash: 2aa02...3b8
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Jeg husker det selv, jeg var 8, og det forandret livet mitt! Nå husker jeg ikke hvordan livet var uten. Det kan ikke sammenlignes med å bruke briller, særlig for en som er veldig nærsynt. Gratulerer til jenten din, hun vil få en mye bedre livskvalitet heretter. Hilsen, "halv blind" alpinist. Anonymous poster hash: c540a...86c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Slenger meg på bølgen...Gutten vår fikk linser da han var fem og elsket det!! Anbefaler det til alle andre brillehatende barn, tror at når de er såpass unge så venner de seg enklere til bruken Anonymous poster hash: d43d8...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå