Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har et par (gode) kolleger som alltid forteller når de har mensen... Ofte forteller de det fordi de må fly oftere på do eller fordi de har litt vondt i magen e.l. Jeg bare lurer på om det er vanlig? Jeg sier aldri noe om når jeg har det, sniker meg heller bare på do så ofte jeg må, og tror ingen tenker over det... Anonymous poster hash: 4bcdd...13a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Eeh nei... Eneste som vet når jeg har mensen er meg selv og samboeren . Anonymous poster hash: 11b08...1e3
Mikkemafian Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Aldri! Det er det vel ingen som har noe med..
LeTwinsA Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 eeeeh nei om det ikke er en goood grunn til det da.....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Godt å høre :-D Anonymous poster hash: 4bcdd...13a
Gjest Julia1984 Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Ja, legger det ut på Facebook til allmenn interesse.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Ja det hender og det gjør flere jeg jobber med også. Ikke slik at vi bare sier det rett ut uten noen sammenheng. Men om det skal forklare noe. Anonymous poster hash: a4bee...a4e
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Pleier å legge ut et bilde av en brukt tampong på face, så er det liksom out in the open. Eller nei, gubben og ungene får det selvsagt med seg, evt gynekologer, ivf-leger og andre som måtte ha noe de skulle sagt.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Kun dersom det skulle komme opp i en naturlig sammenheng, og det er ikke ofte. Anonymous poster hash: 4d849...2f1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Hvis noen spør, så svarer jeg jo Eller hvis jeg må låne ob. Anonymous poster hash: 727e3...4a2
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Ser noen svarer ironisk, som å legge det ut på face osv. Men da var faktisk et seriøst spørsmål fra min side.. Jeg opplever stadig at disse kommer med info om når de venter mensen og når de har den. Selvfølgelig er det ikke helt ut av det blå, men i en sammenheng; Eks. Jeg skal på teltur til helga, men så venter jeg mensen i morra. ... eller Må på do igjen jeg altså, må skifte ob. Jeg deler aldri den informasjonen, annet enn med samboer eventuelt. Anonymous poster hash: 4bcdd...13a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Ikke en gang samboeren min vet når jeg har mensen. Hva skal han med den informasjonen? Anonymous poster hash: 8db45...ac5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Mye rart som er naturlig, men unaturlig å dele - i hvert fall for meg. Kunne ikke ramle meg inn å informere kolleger om når jeg har mensen eller når jeg ventet den. (!!) Ville nesten sagt noe om 'too much information' og håpet at de tok hintet. Anonymous poster hash: 47ab9...c87
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Det er ikke akkurat jeg roper ut om sånn uten videre, nei. Men mine nærmeste kollegaer sitter tett på, og vi har et nært samhold og snakker om alt mulig rart personlig og intimt. Så vi kan godt finne på å nevne noe om en grønnjævlig pms eller klage over hvor vondt vi har under mens osv. Men da kun om det kommer opp i en samtale, ikke bare utav det blå.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 Ikke en gang samboeren min vet når jeg har mensen. Hva skal han med den informasjonen? Anonymous poster hash: 8db45...ac5 PGA sexlivet?? Anonymous poster hash: e8dd8...279
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #16 Skrevet 2. juli 2014 Ikke en gang samboeren min vet når jeg har mensen. Hva skal han med den informasjonen? Anonymous poster hash: 8db45...ac5 Har dere ikke sex, dere da? Anonymous poster hash: e4d0a...307
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 Ikke en gang samboeren min vet når jeg har mensen. Hva skal han med den informasjonen? Anonymous poster hash: 8db45...ac5 Har ikke verdens mest heftige sexliv skjønner jeg? Anonymous poster hash: 67745...b69
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #18 Skrevet 2. juli 2014 Stort sett ikke, men mest fordi jeg er så dårlig når jeg har det at jeg ikke kunne vært på jobb uansett :-P Mannen, evt. leger osv får vite det. Opplever ofte at folk sier de har mensen. Ser ikke problemet. Vi har en jobb der vi er i svømmehallen en del og mye ute/borte fra toalett el. Kan ikke bare gå fra brukere ute for å gå på do heller så det hender folk sier at de har mensen og at vi derfor må stoppe innom et sted så de får gått på do. Syns det er veldig greit at de sier og stusser ikke på det. Eller at folk gjerne vil bytte vakt/bruker når det er svømmehall osv. Anonymous poster hash: 5c714...85e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #19 Skrevet 2. juli 2014 Ikke en gang samboeren min vet når jeg har mensen. Hva skal han med den informasjonen? Anonymous poster hash: 8db45...ac5 Har ikke verdens mest heftige sexliv skjønner jeg? Anonymous poster hash: 67745...b69 Nei, vi har dessverre ikke sex fordi han ikke har lyst Anonymous poster hash: 8db45...ac5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #20 Skrevet 2. juli 2014 Ofte, ikke hver gang. Men om jeg har vondt i magen eller ryggen så kan jeg berolige kollegaer med at det bare er mensen og ikke sykemelding på gang. Anonymous poster hash: 499e6...54d
CaptainHindsight Skrevet 2. juli 2014 #21 Skrevet 2. juli 2014 Er ikke noe jeg kringkaster, men ikke vanskelig å få med seg i og med at jeg får en voldsom sukker-appetitt den uken.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #22 Skrevet 2. juli 2014 Ikke en gang samboeren min vet når jeg har mensen. Hva skal han med den informasjonen? Anonymous poster hash: 8db45...ac5 Ja dere har jo ett bra forhold høres det ut som! Anonymous poster hash: 11b08...1e3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #23 Skrevet 2. juli 2014 Hvis det faller seg naturlig så kan jeg nevne det for et par gode kolleger. Men vi snakker om alt mellom himmel og jord, så det er ikke noe unaturlig med det. Men er kun de to da, alle de andre kollegene veit fint lite om når mensen er på besøk nevner det for samboer og siden jeg ofte får veldig vondt i magen første dag av mensen og ligger i fostertilling på sofaen. Anonymous poster hash: 7a334...62f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #24 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har et par (gode) kolleger som alltid forteller når de har mensen... Ofte forteller de det fordi de må fly oftere på do eller fordi de har litt vondt i magen e.l. Jeg bare lurer på om det er vanlig? Jeg sier aldri noe om når jeg har det, sniker meg heller bare på do så ofte jeg må, og tror ingen tenker over det... Anonymous poster hash: 4bcdd...13a Har aldri hatt det for vane. Kjenner flere som "alltid" må si det.. Skjønner ikke vitsen, liksom! Anonymous poster hash: 9a18f...74d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #25 Skrevet 2. juli 2014 Hva er det som er så hemmelig med det da?? Anonymous poster hash: 228ac...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå