Gå til innhold

Barnefaren ringte nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa han og barnet kom for å hente en leke. Ble litt satt ut. Det er en leke han har fått av min familie. Han er fire år, og faren påstod at han hadde så lyst til å leke med den så de måtte dra å hente den. En liten Lego figur ...

Vet ikke helt hva jeg syns om dette? Hva tenker dere om det?

(Er det litt frekt av han?)

Anonymous poster hash: 3b02b...caa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utanfrå hørest det ut som at barnet saknar leika si og faren difor ønskar å hente ho.

Skrevet

Du tuller vel? Regner med at leken blir med ungen tilbake til deg igjen? Det er en legoleke ikke en ekstremt dyr greie du ikke kan erstatte.

uansett er d ungen sin leke så hvorfor kan ikke han få ha med leken dit han er? Syns du lager et problem utav ingenting;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet.. Hva er det som er frekt med dette?

Skrevet

Jeg tenker vel at det er helt uproblematisk. Fint at han tar seg tid til å hente den. Det er da helt irrelevant HVILKEN familie som ga bort leken? Det er da ungen sin leke er det ikke?

Tenker vel mer at du kanskje syns det meste han gjør er feil?

Skrevet

Er du seriøs? Selvfølgelig kan han ta med leken sin.

Jeg har også delt omsorg for min sønn, men kunne aldri falt meg inn å reagere på noe sånt. Her sender vi sykler og leker frem og tilbake ettersom hva barnet (som er hovedpersonen her) vil ha med seg.

Fullstendig uavhengig av hvor tingene kommer fra.

Anonymous poster hash: 90e70...f98

Skrevet

Du må ha forferdelig lite å bryne deg på, hvis dette er et stort problem.. Ungen har vel mast om leken sin og pappaen vil glede han med å hente leken.. 

Anonymous poster hash: d268a...cad
Skrevet

Dette handler om barnet, som vil ha leken sin. Punktum. Du kan rett og slett ikke henge deg opp i noe slikt, og spekulere på om det kanskje, muligens er litt frekt. Du og faren må, for barnets skyld, klare å ha et godt forhold i mange, mange år fremover. Synes oppførselen din virker skummel.

Anonymous poster hash: 2850f...81c
Skrevet

Ja, jeg synes det er rart. Han hadde sikkert helt fint klart seg uten akkurat den leken til han skulle tilbake til deg. Jeg hadde også stusset på det.

Anonymous poster hash: 0cf19...46d
Gjest Julia1984
Skrevet

Hæ? Dette er pappa'n til barnet ditt. Barnet savner en leke. Har det noe å si hvem som kjøpte leken i utgangspunktet?? Hva med å være litt fleksibel, raus?

Snakk om å lage problemer av ikke noe. Du er sikkert enkel å samarbeide med.......😳😳

Skrevet

Håper dette er tull?

Få deg en hobby!

Anonymous poster hash: aae9a...2ae

Skrevet

Herre, så rar du er HI..

Skjønner godt hvorfor barnefaren forlot deg :)

Hysterikjærring!

Anonymous poster hash: 8b744...fba

Skrevet

Skal man slippe alt man har i hendene så fort et barn vil ha noe? For meg handler ikke dette om at noen er frekke eller ikke, men at man syr puter under armene på ungen. Ungen må få beskjed om at den leken er utilgjengelig nå, den ser han når han kommer hjem til mamma. Snakk om å lage ris til egen bak, denne ungen har allerede skjønt at han får alt han vil.

Anonymous poster hash: f2421...4b3
Skrevet

😲😲😲😲

Anonymous poster hash: 8423d...1df

Skrevet

Skal man slippe alt man har i hendene så fort et barn vil ha noe? For meg handler ikke dette om at noen er frekke eller ikke, men at man syr puter under armene på ungen. Ungen må få beskjed om at den leken er utilgjengelig nå, den ser han når han kommer hjem til mamma. Snakk om å lage ris til egen bak, denne ungen har allerede skjønt at han får alt han vil.

Anonymous poster hash: f2421...4b3

Helt enig med deg!

Anonymous poster hash: 0cf19...46d

Skrevet

Jeg er opptatt med mitt i dag og hadde egentlig ikke muligheten til å dra hjem, men gjorde det likevel.

Barnet kom til sin far i går og skal være der i to netter. Burde klare seg uten denne i en dag mener jeg. Han har massevis av andre leker hos sin far.

Det at barnet får faren til å ringe og dra til meg for å hente en liten legofigur, syns det er litt snålt, for far bør faktisk kunne klare å si på en ordentlig måte at det ikke går, at han heller kan glede seg til å leke med den i morgen.

Barnet mitt har glemt igjen leker hos venner og familie, og ville hatt det med en gang da han har kommet på det, har ikke gjort noe med dette med en gang, har sagt at neste gang vi skal dit skal barnet få leken sin.
Han får jo voksne rundt fingeren av dette.

Må også nevne at hver gang bf er her og leverer og henter stirrer han kjempemye blant barnets leker for å se om det kan være noe der som han fra hans leilighet.
Mens flere av "mamma"lekene er hos han, til og med fått faste plasser. Syns det er litt sårt, for eksempel en fin litt dyr bil han fikk i gave av hans besteforeldre (mine foreldre) har fått fast plass i en hylle.

Har bedt flere ganger om å prøve å holde lekene der de hører til, og bedt han om å rydde i barnets leker så han faktisk ser hvor mye av "mitt" han har. Det er kjempekjipt å kjøpe dyre leker (for eksempel en båt til 300) som var her en dag og siden det har er det en fast gjenstand hos faren, fått egen plass til og med. Det er ikke gøy og kjøpe leker og klær til mitt barn som kommer over i pappahuset med en gang, og som jeg aldri få se igjen.

Jeg er enig at barnet må få med seg en leke som blir lekt mye med i det han skal til far. Men jeg regner med at den kommer tilbake. 3 av 10 ganger skjer det. Her er jeg supernøye med å legge klær og leker som er hans oppå en hylle som alltid blir levert til han. Har sagt dette til han flere ganger.
Klær og leker er verken mitt eller barnefar sitt, men barnet sitt, det er sånn det er, men det har "tilhørighet" der det kommer fra. Gjør meg ingen ting om han har med lekehuset over til far, men "forventer" jo at det kommer tilbake....

Jeg ble forresten ikke forlatt av far. JEG forlot han...................  ;-)
hilsen HI

Anonymous poster hash: 3b02b...caa
Skrevet

Men da får du slutte med å sende leker over til far. Ikke verre enn det. Så spør du igjen om å få lekene tilbake.

Anonymous poster hash: 67cd1...7b0
Skrevet

Jeg hadde nok sagt at jeg ikke var hjemme så det hadde ikke gått. ferdig med den saken.

Hadde hentet hjem de andre tingene også.

Han prøver å kontrolere deg enda.

Anonymous poster hash: ec4d1...13a
Skrevet

Her har barna nøkkel til begge steder- henter det de vil når de vil :)

Anonymous poster hash: df645...a35
Skrevet

Siden det bare er noe lego kan vel far ta en tur til lekebutikken, for de har masse lego der.

Anonymous poster hash: 94280...d5a
Skrevet

Hahaha du er sær! At det går an å lage så store problemer ut av noen leker! Er da bare til å ta med seg disse fryktelig dyre lekene når du henter barnet! (Tydeligvis er du innom huset til BF av og til, siden du vet at disse luksuslekene har fått fast plass)

Anonymous poster hash: d8af5...66c
Skrevet

Helt uproblematisk..

Her har jeg og barnefar nøkler til hverandres hus i tilfelle barna ønsker noe hos den andre og vi ikke er hjemme. Barna først!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...