Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg er 165cm høy og veier 58 kg. Nylig, eller rettere sagt så begynte jeg med 30 day shred ( Jillian ), etter tips fra ei venninne pluss at jeg har lest så mye om det på nettet, med gode resultater. Trener hver dag, og noen dager blir det dobbel trening med 30ds men jeg går ikke ned i vekt, ei heller får jeg muskler. Magen og lovehandles er det samme:( jeg skjønner ikke hvor lang tid det vil ta, og jeg er på nippen til å gi det opp:( Vil ikke gå ned i vekt mye, men noen kilo. Sist jeg veide meg før jeg begynte med treningen veide jeg 58 kg og veide meg i morges og veier 58 kg. Har trent i strekk i 20 dager nå, og ingen forandring. Kan noen komme med noen lyspunkter før jeg gir opp? Anonymous poster hash: 50344...61f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Glemte å skrive at jeg har kuttet ut brus, sukker, godteri. Spiser mye kylling, egg og fisk. Helt siden jeg begynte å trene, har jeg ikke smakt noe søtt, spiser som vanlig mat, men ikke i samme doser som før. Hi Anonymous poster hash: 50344...61f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Vil du ned i vekt må du passe på hva du spise. Selv om du trener hardt noen minutter hver dag går du ikke ned noe merkbart om du ikke spiser mindre også. Anonymous poster hash: e2ad5...832
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Første tips er å kaste vekten. Neste tips er å ta i så du svetter godt når du trener. Siste tips er å ikke bare trene, men også følge diett-planen til Jillian. Lykke til. Dette klarer du! Anonymous poster hash: e4a8a...26c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Vil du ned i vekt må du passe på hva du spise. Selv om du trener hardt noen minutter hver dag går du ikke ned noe merkbart om du ikke spiser mindre også. Anonymous poster hash: e2ad5...832 Jeg spiser jo mindre nå enn før. Igår spiste jeg fisk med brokkoli, spiste lite. Trente etterpå, og etter treningen ble jeg svimmel og måtte smøre med to knekkebrød, og da ble svimmelheten borte. Anonymous poster hash: 50344...61f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Første tips er å kaste vekten. Neste tips er å ta i så du svetter godt når du trener. Siste tips er å ikke bare trene, men også følge diett-planen til Jillian. Lykke til. Dette klarer du!Anonymous poster hash: e4a8a...26c Jeg svetter som en gris når jeg trener til Jillian. Særlig på level 2 nå, svetten renner på gulvet og jeg gir alt jeg klarer. Anonymous poster hash: 50344...61f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Du har helt sikkert fått muskler,og nå kommer sikkert fettet til å forsvinne:) det tar tid,mer enn 20 dager. Man må ha tålmodighet. Plutselig vil du se forskjell:) 58kg på den høyden er jo forresten slank så du bør jo være fornøyd sånn sett:) Anonymous poster hash: 5a6ce...30e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Du har helt sikkert fått muskler,og nå kommer sikkert fettet til å forsvinne:) det tar tid,mer enn 20 dager. Man må ha tålmodighet. Plutselig vil du se forskjell:) 58kg på den høyden er jo forresten slank så du bør jo være fornøyd sånn sett:)Anonymous poster hash: 5a6ce...30e Kan godt hende, men jeg SER ikke muskler! ingen markerte. Uff, jeg er sikkert veldig utålmodig. Anonymous poster hash: 50344...61f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Du har helt sikkert fått muskler,og nå kommer sikkert fettet til å forsvinne:) det tar tid,mer enn 20 dager. Man må ha tålmodighet. Plutselig vil du se forskjell:) 58kg på den høyden er jo forresten slank så du bør jo være fornøyd sånn sett:)Anonymous poster hash: 5a6ce...30e Kan godt hende, men jeg SER ikke muskler! ingen markerte. Uff, jeg er sikkert veldig utålmodig. Anonymous poster hash: 50344...61f Det skal ganske mye til at man ser musklene på en dame. For det første blir stort sett ikke musklene så store og for det andre blir de godt skjult av underhudsfettet. Anonymous poster hash: e2ad5...832
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Kanskje du ikke skal gå ned i vekt? Kanskje kroppen din trives som den er? Anonymous poster hash: 91a39...dcf
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Kanskje du ikke skal gå ned i vekt? Kanskje kroppen din trives som den er? Anonymous poster hash: 91a39...dcf Hvorfor sier du det? Nei, kroppen min vil ha godt av å gå ned litt, jeg føler meg allerede bedre bare at jeg IKKE ser det. Hi Anonymous poster hash: 50344...61f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 TÅLMODIGHET Anonymous poster hash: c0eef...925
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Du har helt sikkert fått muskler,og nå kommer sikkert fettet til å forsvinne:) det tar tid,mer enn 20 dager. Man må ha tålmodighet. Plutselig vil du se forskjell:) 58kg på den høyden er jo forresten slank så du bør jo være fornøyd sånn sett:)Anonymous poster hash: 5a6ce...30e Kan godt hende, men jeg SER ikke muskler! ingen markerte. Uff, jeg er sikkert veldig utålmodig. Anonymous poster hash: 50344...61f Du får ikke markerte og synlige muskler av 30 days shred! Det programmet er helt greit for en nybegynner, men å trene situps og jumping jacks gir deg ikke markerte og store muskler altså. Du kan stramme opp kroppen med det programmet, men skal du bygge synlige muskler må du løfte, og du må løfte tungt. For at en kvinne skal få synlige og markerte muskler må hun trene hardt, i helsestudio, det kreves ganske mye vektløfting for å få til det altså.... Om du var utrent fra før har kroppen din sikkert blir fastere i fisken, det hadde du sett om du brukte målebånd eller tok før og etter bilder i bare undertøyet. Ønsker du skikkelige muskler bestiller du time med veiledning i et helsestudio og løfter vekter 2-3 ganger i uken, minst, og du må løfte tungt. Anonymous poster hash: c25df...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå