Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg er vant til android smart telefoner. Men har nå en iphone 5s. JEg liker den ikke foreløpig. Fingeravtrykk opplåsningen er bra. Men ellers sliter jeg med å bruke den og finne fram. Ribbet for greier er den og, må jo laste ned apper for amt. Tom kalkulator. Hva har jeg misset? Hva er så bra med iphone? Tips til funksjoner og smarte triks? Hvilke apper er "must"? Anonymous poster hash: 46b52...66c
Gjest Julia1984 Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Alt er bra, du må bare venne deg til den!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Ingenting Lånte mannens (riktignok Iphone 4) i noen uker mens min kjære Samsung var på verksted...aldri mer!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Det er jo en omstilling fra android såklart. Du laster ned det du trenger, jeg bruker dnb sin app, youtube, flashlight, whatsapp, snapchat, instagram, tapatalk osv. Det er ikke noe stress når man blir vant til det:) Anonymous poster hash: eef4f...7a1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Kalkulator har den jo? Ligger i tillegg mappen. Anonymous poster hash: 27fac...fde
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har Iphone og er så utrolig misfornøyd m kameraet! Tar jo helt elendige bilder:-( aldri mer Iphone på meg. Anonymous poster hash: 0778d...50e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har alltid hatt iphone og kunne ikke ha hatt htc eller samsung. Forferdelig knotete og vanskelig å bruke. Kalkulator følger med. Anonymous poster hash: 9176d...26b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Den er brukervennlig og lett å forstå. Verste rælet jeg har hatt var Samsung Galaxy, holdt på å bli sprø. Anonymous poster hash: d8741...f40
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Den har kalkulator. Jeg er veldig fornøyd med alt,men ikke med batteriet. Jeg ville uansett aldri byttet til noe annet. Er kjempeglad i den😊 Anonymous poster hash: 055ec...0d8
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Den er brukervennlig og lett å forstå. Verste rælet jeg har hatt var Samsung Galaxy, holdt på å bli sprø.Anonymous poster hash: d8741...f40 Da er vi motsatte. Jeg forstår ikke iphonen. Overhode ikke intuitiv. Og virker så "enkel". Galaxyen er det jo bare å bruke, trenger knapt å bli kjent med, og har jo så mange muligheter... Anonymous poster hash: 46b52...66c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Alt er bra, du må bare venne deg til den! Man må venne seg til en mere tungvinn og enklere telefon mao? Anonymous poster hash: 46b52...66c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 Den er brukervennlig og lett å forstå. Verste rælet jeg har hatt var Samsung Galaxy, holdt på å bli sprø.Anonymous poster hash: d8741...f40 Da er vi motsatte. Jeg forstår ikke iphonen. Overhode ikke intuitiv. Og virker så "enkel". Galaxyen er det jo bare å bruke, trenger knapt å bli kjent med, og har jo så mange muligheter... Anonymous poster hash: 46b52...66c Hehe, vi har helt motsatt opplevelse av de samme telefonene. Galaxy er den minst logiske mobilen jeg har vært borti, og det inkluderer mobilene fra 90-tallet. Jeg har aldri vært så misfornøyd med et kjøp som jeg var med den. Men det beviser jo bare at man trives med det man er vant til Anonymous poster hash: d8741...f40
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Den er brukervennlig og lett å forstå. Verste rælet jeg har hatt var Samsung Galaxy, holdt på å bli sprø.Anonymous poster hash: d8741...f40 Da er vi motsatte. Jeg forstår ikke iphonen. Overhode ikke intuitiv. Og virker så "enkel". Galaxyen er det jo bare å bruke, trenger knapt å bli kjent med, og har jo så mange muligheter...Anonymous poster hash: 46b52...66c Hehe, vi har helt motsatt opplevelse av de samme telefonene. Galaxy er den minst logiske mobilen jeg har vært borti, og det inkluderer mobilene fra 90-tallet. Jeg har aldri vært så misfornøyd med et kjøp som jeg var med den. Men det beviser jo bare at man trives med det man er vant til Anonymous poster hash: d8741...f40 Ja man liker det man er vant til. Men likevel undres jeg over at iphone skal være så stas. Det må da være 80% navnet/merket som gjør det? Knøttliten skjerm og. Anonymous poster hash: 46b52...66c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Den er brukervennlig og lett å forstå. Verste rælet jeg har hatt var Samsung Galaxy, holdt på å bli sprø.Anonymous poster hash: d8741...f40 Da er vi motsatte. Jeg forstår ikke iphonen. Overhode ikke intuitiv. Og virker så "enkel". Galaxyen er det jo bare å bruke, trenger knapt å bli kjent med, og har jo så mange muligheter...Anonymous poster hash: 46b52...66c Hehe, vi har helt motsatt opplevelse av de samme telefonene. Galaxy er den minst logiske mobilen jeg har vært borti, og det inkluderer mobilene fra 90-tallet. Jeg har aldri vært så misfornøyd med et kjøp som jeg var med den.Men det beviser jo bare at man trives med det man er vant til Anonymous poster hash: d8741...f40 Ja man liker det man er vant til. Men likevel undres jeg over at iphone skal være så stas. Det må da være 80% navnet/merket som gjør det? Knøttliten skjerm og. Anonymous poster hash: 46b52...66c For meg er det brukervennligheten. Den er overlegen. Jeg er i overkant interessert i mobiler og tekniske duppeditter og iphonen min får ingen meg til å bytte ut., så langt hvertfall. Jeg driter en lang marsj i merket, jeg er interessert i brukervennlighet, bruksområde og hvordan mobilen fysisk føles å bruke Anonymous poster hash: d8741...f40
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #15 Skrevet 2. juli 2014 Jeg kjøpte Iphone for ett år siden. Var fornøyd med mine smarttelefoner før den også. Synes android har flere muligheter, og passer bedre når man har pc. De har begge mange valgmuligheter. Iphone er helt greit, men lite knapper og valg. Har enda ikke blitt 100% fortrolig med den, eller jo kanskje nå, men det har tatt tid.. Hadde jeg hatt mac-maskin hadde det kanskje gått fortere(?). Liker ikke kameraet, dårlige - uklare bilder som regel. Slik var ikke mine to xperia før Iphone. Anonymous poster hash: dbc14...9d2
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #16 Skrevet 2. juli 2014 Den er brukervennlig og lett å forstå. Verste rælet jeg har hatt var Samsung Galaxy, holdt på å bli sprø.Anonymous poster hash: d8741...f40 Da er vi motsatte. Jeg forstår ikke iphonen. Overhode ikke intuitiv. Og virker så "enkel". Galaxyen er det jo bare å bruke, trenger knapt å bli kjent med, og har jo så mange muligheter...Anonymous poster hash: 46b52...66c Hehe, vi har helt motsatt opplevelse av de samme telefonene. Galaxy er den minst logiske mobilen jeg har vært borti, og det inkluderer mobilene fra 90-tallet. Jeg har aldri vært så misfornøyd med et kjøp som jeg var med den.Men det beviser jo bare at man trives med det man er vant til Anonymous poster hash: d8741...f40 Ja man liker det man er vant til. Men likevel undres jeg over at iphone skal være så stas. Det må da være 80% navnet/merket som gjør det? Knøttliten skjerm og. Anonymous poster hash: 46b52...66c For meg er det brukervennligheten. Den er overlegen. Jeg er i overkant interessert i mobiler og tekniske duppeditter og iphonen min får ingen meg til å bytte ut., så langt hvertfall. Jeg driter en lang marsj i merket, jeg er interessert i brukervennlighet, bruksområde og hvordan mobilen fysisk føles å bruke Anonymous poster hash: d8741...f40 Den er brukervennlig og lett å forstå. Verste rælet jeg har hatt var Samsung Galaxy, holdt på å bli sprø.Anonymous poster hash: d8741...f40 Da er vi motsatte. Jeg forstår ikke iphonen. Overhode ikke intuitiv. Og virker så "enkel". Galaxyen er det jo bare å bruke, trenger knapt å bli kjent med, og har jo så mange muligheter...Anonymous poster hash: 46b52...66c Hehe, vi har helt motsatt opplevelse av de samme telefonene. Galaxy er den minst logiske mobilen jeg har vært borti, og det inkluderer mobilene fra 90-tallet. Jeg har aldri vært så misfornøyd med et kjøp som jeg var med den.Men det beviser jo bare at man trives med det man er vant til Anonymous poster hash: d8741...f40 Ja man liker det man er vant til. Men likevel undres jeg over at iphone skal være så stas. Det må da være 80% navnet/merket som gjør det? Knøttliten skjerm og. Anonymous poster hash: 46b52...66c For meg er det brukervennligheten. Den er overlegen. Jeg er i overkant interessert i mobiler og tekniske duppeditter og iphonen min får ingen meg til å bytte ut., så langt hvertfall. Jeg driter en lang marsj i merket, jeg er interessert i brukervennlighet, bruksområde og hvordan mobilen fysisk føles å bruke Anonymous poster hash: d8741...f40 Men den finnes jo ikke brukervennlig? Ikke om man skal gjøre annet enn å ringe med... alt er tungvint. Og savner masse muligheter med den som jeg er vant til fra andre mobiler. Er det det at den er så "enkel" dvs få muligheter som gjør at du mener den er så brukervennlig? Anonymous poster hash: 46b52...66c
PRobert Skrevet 2. juli 2014 #17 Skrevet 2. juli 2014 Hvordan kan det være tungvindt å trykke en gang på f.eks appen du skal bruke og så bruke den? Det tar 1 sekund. For å ringe klikker man ringesymbolet. For sms meldingssymbolet. Synes min er superenkel.
Gjest Julia1984 Skrevet 2. juli 2014 #18 Skrevet 2. juli 2014 Alt er bra, du må bare venne deg til den!Man må venne seg til en mere tungvinn og enklere telefon mao? Anonymous poster hash: 46b52...66c iPhone er ikke tungvint. Til og med min mamma som er totalt "idiot" med all elektronisk greie fikser iPhone lett.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #19 Skrevet 2. juli 2014 Den er brukervennlig og lett å forstå. Verste rælet jeg har hatt var Samsung Galaxy, holdt på å bli sprø.Anonymous poster hash: d8741...f40 Da er vi motsatte. Jeg forstår ikke iphonen. Overhode ikke intuitiv. Og virker så "enkel". Galaxyen er det jo bare å bruke, trenger knapt å bli kjent med, og har jo så mange muligheter...Anonymous poster hash: 46b52...66c Hehe, vi har helt motsatt opplevelse av de samme telefonene. Galaxy er den minst logiske mobilen jeg har vært borti, og det inkluderer mobilene fra 90-tallet. Jeg har aldri vært så misfornøyd med et kjøp som jeg var med den.Men det beviser jo bare at man trives med det man er vant til Anonymous poster hash: d8741...f40 Ja man liker det man er vant til. Men likevel undres jeg over at iphone skal være så stas. Det må da være 80% navnet/merket som gjør det? Knøttliten skjerm og. Anonymous poster hash: 46b52...66c For meg er det brukervennligheten. Den er overlegen. Jeg er i overkant interessert i mobiler og tekniske duppeditter og iphonen min får ingen meg til å bytte ut., så langt hvertfall. Jeg driter en lang marsj i merket, jeg er interessert i brukervennlighet, bruksområde og hvordan mobilen fysisk føles å bruke Anonymous poster hash: d8741...f40 Den er brukervennlig og lett å forstå. Verste rælet jeg har hatt var Samsung Galaxy, holdt på å bli sprø.Anonymous poster hash: d8741...f40 Da er vi motsatte. Jeg forstår ikke iphonen. Overhode ikke intuitiv. Og virker så "enkel". Galaxyen er det jo bare å bruke, trenger knapt å bli kjent med, og har jo så mange muligheter...Anonymous poster hash: 46b52...66c Hehe, vi har helt motsatt opplevelse av de samme telefonene. Galaxy er den minst logiske mobilen jeg har vært borti, og det inkluderer mobilene fra 90-tallet. Jeg har aldri vært så misfornøyd med et kjøp som jeg var med den.Men det beviser jo bare at man trives med det man er vant til Anonymous poster hash: d8741...f40 Ja man liker det man er vant til. Men likevel undres jeg over at iphone skal være så stas. Det må da være 80% navnet/merket som gjør det? Knøttliten skjerm og. Anonymous poster hash: 46b52...66c For meg er det brukervennligheten. Den er overlegen. Jeg er i overkant interessert i mobiler og tekniske duppeditter og iphonen min får ingen meg til å bytte ut., så langt hvertfall. Jeg driter en lang marsj i merket, jeg er interessert i brukervennlighet, bruksområde og hvordan mobilen fysisk føles å bruke Anonymous poster hash: d8741...f40 Men den finnes jo ikke brukervennlig? Ikke om man skal gjøre annet enn å ringe med... alt er tungvint. Og savner masse muligheter med den som jeg er vant til fra andre mobiler. Er det det at den er så "enkel" dvs få muligheter som gjør at du mener den er så brukervennlig? Anonymous poster hash: 46b52...66c Brukervennlig betyr lett tilgjengelige funksjoner med få tastetrykk og oversiktlig meny. Anonymous poster hash: d8741...f40
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #20 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har Iphone og er så utrolig misfornøyd m kameraet! Tar jo helt elendige bilder:-( aldri mer Iphone på meg. Anonymous poster hash: 0778d...50e ? Jeg får utrolig bra bilder med min 5S. Er det det du har også eller er det 5C du har? Anonymous poster hash: f9dc2...c98
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #21 Skrevet 2. juli 2014 Jeg elsker iphonen min. Så enkel og uten å lete meg frem i evigheter hvis jeg skal gjøre om på innstillinger. Ikke fjorten forskjellige valg, men ett. Deilig. Ble aldri dus med min Sony, så den ble solgt på Finn. Anonymous poster hash: 99462...32b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #22 Skrevet 2. juli 2014 Hvordan kan det være tungvindt å trykke en gang på f.eks appen du skal bruke og så bruke den? Det tar 1 sekund. For å ringe klikker man ringesymbolet. For sms meldingssymbolet. Og man får ikke gjort så mye med tlf føler jeg... Synes min er superenkel. Akkurat de greiene der går jo greit. Det er alt annet som er tungvint. Finne riktig meny i innstillinger osv. Anonymous poster hash: 46b52...66c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #23 Skrevet 2. juli 2014 Jeg elsker iphonen min. Så enkel og uten å lete meg frem i evigheter hvis jeg skal gjøre om på innstillinger. Ikke fjorten forskjellige valg, men ett. Deilig. Ble aldri dus med min Sony, så den ble solgt på Finn.Anonymous poster hash: 99462...32b Det er jo nettopp instilninger som er håpløst. Umulig å skjønne hvilken meny hva ligger i. Gps under petsonvern... hæ? Og ett valg? Øh... Jeg leter og leter og leter... Anonymous poster hash: 46b52...66c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #24 Skrevet 2. juli 2014 Ingenting er bra med iPhone. Android er så innmari mye enklere. Eple-produktene koster flesk og er etter min mening ubrukelige. Smarttelefon = HTC. Nettbrett = Samsung. Anonymous poster hash: 38c40...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå