Ugl@ ruger... Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Da har penga fossa inn på konto, båten er henta og en ting mindre å gnukke og polere høst og vår!! Hipp hurra! I morra skal det SHOPPES!!
☆☆☆ Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Her har pengane rent ut att i ein halv månad allereie
Ugl@ ruger... Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2014 Mesteparten skal få renne rett inn på bobillånet...men, skal kjøpe kommode, og litt småtteri, noe behagelig barselstøy som ser greie ut og unne meg fotpleie ikke minst!! Etter barselstida skal jeg på spa for luksusbehandlig i 2-3 timer.. Mannens måte å gjøre det 'godt igjen" siden dette ble litt tøffere enn håpt..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Elsk: Jeg har kjøpt meg sykkel. Hat: Er så jævlig støl etter gårsdagens kettlebelltime at jeg knapt kan gå. Noe som for så vidt er bra, siden jeg har gått opp 2 kg på samme antall uker..
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Elsk Mannen tok med barna i maskinen så jeg slapp å stå opp. Ligger enda og bare koser meg alene i campingvogna. 2 uker til vi reiser på ferie Hat Har fått mensen nok til å irritere meg for 3. gang på dette brettet uten at det blir noe utav det. Må på butikken for å kjøpe bind idag pga hat nr.1 Har brukt opp reservene. Minst 10 fluer i vogna i natt. Og de liker seg inni (?) ørene mine. De melder ustabilt vær og regn + campingvogn er ikke gøy. Da reiser vi kanskje hjem en tur.
Musemorbr / Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Litt elskhat: Jeg er alene med barna hele dagen, og klarer ikke være helt som vanlig fordi jeg har stressa sommerfugler i magen, i tillegg til å ha fått veldig lite søvn i natt. Babyen sov, jeg klarte ikke. Dermed kjører vi tom og jerry i en times tid nå, mens babyen sover og jeg prøver å slippe den følelsen. Grunnen til at min kjære mann er borte i dag og at jeg stresser, er fordi han har kjøpt oss campingvogn. Det er jo elsk. At han har solgt unna andre ting som egentlig betydde mye for ham er ikke fullt så elsk. At han strekker seg så langt for å glede lille meg er enormt elsk. Men så får jeg den der mageknipen jeg da... Den mannen har søren meg ofret mye for meg, helt siden vi møttes. Skulle så gjerne hatt helsa i behold sånn at ting kunne vært litt annerledes. Så da er det jo litt hat dette da. Men nå er det bare som det er. Jeg har jo ønsket oss campingvogn, sånn at vi kan ha mye mer ferie til samme pris av en hytteuke i Lofoten, liksom. Nå får jeg det, og det er jo elsk i aller høyeste grad. Hvis jeg bare får lagt vekk den stressa følelsen av at vi egentlig kunne ha trengt å prioritere annerledes hvis han først skulle selge de tingene, men samtidig at han burde ha beholdt dem... nei jeg må bare bite det i meg og tenke på hvor gøy det skal bli å utforske nærområdet i helgene uten at det koster noe. Dette vil jo også gi oss en veldig fornøyd treåring, som ellers er litt for mye i egen hage.Og for en herlig overraskelse det egentlig er. Jeg har sannelig en unik mann. Bare Elsk: Jeg har vært deilig egoistisk. Jeg har i det siste drevet med betalte spørreundersøkelser under amming. ( https://yougov.no/refer/SOZkMOtfDUPV9ztWtZk2PQ/ ) og nå har jeg vekslet inn poengene til et gavekort på zalando. Og det har jeg brukt på kun meg selv. I stedet for å virkelig streve for å få mest mulig ut av det, som jeg ellers ville ha gjort, har jeg kjøpt meg en hverdagskjole og et par leggings (mine aller første!) og det er jeg strålende fornøyd med. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde 250kr å sløse vekk på bare meg selv. Eller sist jeg klarte å gjøre det, uten å ombestemme meg siden noe mer fornuftig måtte kjøpes.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Kjære Musemor, du bidrar jo med det du kan, og det er mer enn godt nok. Og mannen din opplever det nok ikke slik at han ofrer noe, men heller at han kan glede familien. Og er det noen som fortjener å bruke litt penger bare på seg selv, så er det deg!
Musemorbr / Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Kjære Musemor, du bidrar jo med det du kan, og det er mer enn godt nok. Og mannen din opplever det nok ikke slik at han ofrer noe, men heller at han kan glede familien. Og er det noen som fortjener å bruke litt penger bare på seg selv, så er det deg! Takk snille du. Og du har nok rett i at han ikke opplever det helt på samme måte som meg. Jeg har likevel samme magefølelse som den gangen jeg stjal 20 kr fra mamma da jeg var 7.
Anne-B. Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Litt elskhat: Jeg er alene med barna hele dagen, og klarer ikke være helt som vanlig fordi jeg har stressa sommerfugler i magen, i tillegg til å ha fått veldig lite søvn i natt. Babyen sov, jeg klarte ikke. Dermed kjører vi tom og jerry i en times tid nå, mens babyen sover og jeg prøver å slippe den følelsen. Grunnen til at min kjære mann er borte i dag og at jeg stresser, er fordi han har kjøpt oss campingvogn. Det er jo elsk. At han har solgt unna andre ting som egentlig betydde mye for ham er ikke fullt så elsk. At han strekker seg så langt for å glede lille meg er enormt elsk. Men så får jeg den der mageknipen jeg da... Den mannen har søren meg ofret mye for meg, helt siden vi møttes. Skulle så gjerne hatt helsa i behold sånn at ting kunne vært litt annerledes. Så da er det jo litt hat dette da. Men nå er det bare som det er. Jeg har jo ønsket oss campingvogn, sånn at vi kan ha mye mer ferie til samme pris av en hytteuke i Lofoten, liksom. Nå får jeg det, og det er jo elsk i aller høyeste grad. Hvis jeg bare får lagt vekk den stressa følelsen av at vi egentlig kunne ha trengt å prioritere annerledes hvis han først skulle selge de tingene, men samtidig at han burde ha beholdt dem... nei jeg må bare bite det i meg og tenke på hvor gøy det skal bli å utforske nærområdet i helgene uten at det koster noe. Dette vil jo også gi oss en veldig fornøyd treåring, som ellers er litt for mye i egen hage.Og for en herlig overraskelse det egentlig er. Jeg har sannelig en unik mann. Bare Elsk: Jeg har vært deilig egoistisk. Jeg har i det siste drevet med betalte spørreundersøkelser under amming. ( https://yougov.no/refer/SOZkMOtfDUPV9ztWtZk2PQ/ ) og nå har jeg vekslet inn poengene til et gavekort på zalando. Og det har jeg brukt på kun meg selv. I stedet for å virkelig streve for å få mest mulig ut av det, som jeg ellers ville ha gjort, har jeg kjøpt meg en hverdagskjole og et par leggings (mine aller første!) og det er jeg strålende fornøyd med. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde 250kr å sløse vekk på bare meg selv. Eller sist jeg klarte å gjøre det, uten å ombestemme meg siden noe mer fornuftig måtte kjøpes. Vi har en finfin campingplass rett i nærheten der vi skal flytte. Tenk på det neste gang dere tar vogna til Lofoten.
Musemorbr / Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Litt elskhat: Jeg er alene med barna hele dagen, og klarer ikke være helt som vanlig fordi jeg har stressa sommerfugler i magen, i tillegg til å ha fått veldig lite søvn i natt. Babyen sov, jeg klarte ikke. Dermed kjører vi tom og jerry i en times tid nå, mens babyen sover og jeg prøver å slippe den følelsen. Grunnen til at min kjære mann er borte i dag og at jeg stresser, er fordi han har kjøpt oss campingvogn. Det er jo elsk. At han har solgt unna andre ting som egentlig betydde mye for ham er ikke fullt så elsk. At han strekker seg så langt for å glede lille meg er enormt elsk. Men så får jeg den der mageknipen jeg da... Den mannen har søren meg ofret mye for meg, helt siden vi møttes. Skulle så gjerne hatt helsa i behold sånn at ting kunne vært litt annerledes. Så da er det jo litt hat dette da. Men nå er det bare som det er. Jeg har jo ønsket oss campingvogn, sånn at vi kan ha mye mer ferie til samme pris av en hytteuke i Lofoten, liksom. Nå får jeg det, og det er jo elsk i aller høyeste grad. Hvis jeg bare får lagt vekk den stressa følelsen av at vi egentlig kunne ha trengt å prioritere annerledes hvis han først skulle selge de tingene, men samtidig at han burde ha beholdt dem... nei jeg må bare bite det i meg og tenke på hvor gøy det skal bli å utforske nærområdet i helgene uten at det koster noe. Dette vil jo også gi oss en veldig fornøyd treåring, som ellers er litt for mye i egen hage.Og for en herlig overraskelse det egentlig er. Jeg har sannelig en unik mann. Bare Elsk: Jeg har vært deilig egoistisk. Jeg har i det siste drevet med betalte spørreundersøkelser under amming. ( https://yougov.no/refer/SOZkMOtfDUPV9ztWtZk2PQ/ ) og nå har jeg vekslet inn poengene til et gavekort på zalando. Og det har jeg brukt på kun meg selv. I stedet for å virkelig streve for å få mest mulig ut av det, som jeg ellers ville ha gjort, har jeg kjøpt meg en hverdagskjole og et par leggings (mine aller første!) og det er jeg strålende fornøyd med. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde 250kr å sløse vekk på bare meg selv. Eller sist jeg klarte å gjøre det, uten å ombestemme meg siden noe mer fornuftig måtte kjøpes. Vi har en finfin campingplass rett i nærheten der vi skal flytte. Tenk på det neste gang dere tar vogna til Lofoten. Det må du gjerne sende meg en privat melding på hvor er.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Campingvogn er kjempegøy!! Vi skal dra vår vogn til Kroatia for 2. gang om 2 uker. Før det lå vi i telt. Akkurat nå idag når jeg er kald inn i sjela og ikke helt i form vil jeg aller helst reise hjem. Men vi er her for barna og mannen. Mannen bor i campingvogna nesten året rundt når han er på jobb. Så om vi vil ha en tur pakker vi i bilen og reiser inn til han. Nye plasser og nye folk finner vi ofte. Vi har hatt masse glede med den og den var verd alle pengene Vi brukte skattepengene våre et år vi begge fikk dem litt senere. Oppgradering fra telt til campingvogn på ferie er stas. Og jeg elsker å dra den etter min knallgode bil! Jeg gleder meg nesten like masse til å kjøre ned til Middelhavet som de andre gjør til å komme ned Mannen får ikke kjøre 1 meter hehe
Musemorbr / Skrevet 2. juli 2014 #12 Skrevet 2. juli 2014 En ådæven-elsk. Svigerforeldrene mine, som fremdeles ikke har vært i Norge, sier de kommer til neste år. Men ikke til oss i nord, siden det er så langt å kjøre for henne med opererte, vonde hofter og ekstrem flyskrekk. Nei da tar de heller båt over til Kristiansand og betaler for å fly oss ned dit, sier de. De syntes bildene fra bryllupsreisa vår i Abra Havn var så hyggelige, så de tenkte at vi kunne bo der. Denne dagen er bare for mye.... Vet ikke om jeg skal gå og legge meg, eller løpe ti wohooo-runder rundt huset.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 En ådæven-elsk. Svigerforeldrene mine, som fremdeles ikke har vært i Norge, sier de kommer til neste år. Men ikke til oss i nord, siden det er så langt å kjøre for henne med opererte, vonde hofter og ekstrem flyskrekk. Nei da tar de heller båt over til Kristiansand og betaler for å fly oss ned dit, sier de. De syntes bildene fra bryllupsreisa vår i Abra Havn var så hyggelige, så de tenkte at vi kunne bo der. Denne dagen er bare for mye.... Vet ikke om jeg skal gå og legge meg, eller løpe ti wohooo-runder rundt huset. Ååååå, så koselig! Gleder meg med deg og wohoooer litt jeg også.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 2. juli 2014 #14 Skrevet 2. juli 2014 Bedre sent enn aldri; Elsk - sol, størsten har kost seg i utebursdag, mor og minsten møtte en annen ukjent mor og liten som skal gå i samme gruppe i bhg (veldig morsomt og koselige folk), norske jordbær, moreller og vannkrig med størsten når det var varmt nok:) Hatelsk- ufattelig bedriten opplevelse på flyplassen når vi dro (jeg bannet og svertet noe voldsomt inni meg siden disse folka kan nekte deg å fly) - den gnagde meg en stund og fikk fyra avgårde en solid mail til folka - hat, men så kom det et svar som kun kan gå under kategorien type "legge seg paddeflate og krype bortover", så det er elsk. Fikk også brev om minstens operasjon og når den skal skje. Stod at narkose settes mens en av oss holder ungen- vi har fått advarsler mot akkurat det fordi det føles som om du mister ungen i armene dine. Så det blir et stort kommende hat tror jeg. Mulig jeg må ha noe sterkt på cafe krangle den dagen
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. juli 2014 #15 Skrevet 3. juli 2014 Bedre sent enn aldri; Elsk - sol, størsten har kost seg i utebursdag, mor og minsten møtte en annen ukjent mor og liten som skal gå i samme gruppe i bhg (veldig morsomt og koselige folk), norske jordbær, moreller og vannkrig med størsten når det var varmt nok:) Hatelsk- ufattelig bedriten opplevelse på flyplassen når vi dro (jeg bannet og svertet noe voldsomt inni meg siden disse folka kan nekte deg å fly) - den gnagde meg en stund og fikk fyra avgårde en solid mail til folka - hat, men så kom det et svar som kun kan gå under kategorien type "legge seg paddeflate og krype bortover", så det er elsk. Fikk også brev om minstens operasjon og når den skal skje. Stod at narkose settes mens en av oss holder ungen- vi har fått advarsler mot akkurat det fordi det føles som om du mister ungen i armene dine. Så det blir et stort kommende hat tror jeg. Mulig jeg må ha noe sterkt på cafe krangle den dagen Narkose går fint, du er forberedt på det som skal skje og du vet at han ikke dør. Litt rart er det, men på ingen måte traumatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå