Gå til innhold

Gruer meg til sommerferien..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. er så lei meg nå..

 

Har så dårlig råd at jeg må jobbe hele sommer, får dårlig samvittighet ovenfor barna. :-(

 

Noen i samme situasjon?



Anonymous poster hash: e39d7...eca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem passer barna?

 

Anonymous poster hash: ac7b3...103

Skrevet

pappaen skal være hjemme med de i tre uker.

 

HI



Anonymous poster hash: e39d7...eca
Skrevet

Kan ikke pappaen gjøre ferien fin for barna? Det trenger ikke koste så mye å feks ta en tur på stranden, dra på fisketur , sykkeltur, telttur o.l

 

Anonymous poster hash: 2a822...446

Skrevet

Ikke ha dårlig savittighet, som mamman min sier. Det er bare for en periode i livet, det blir lettere.

 

Du får bruke tiden utenom jobb og helgene på masse morro med barne. Telte i hagen, og samtidig være såpass nært hjemme at man kan reise på jobb dagen etter (om du har hage da :) ) Dra på fjelltur. Piknikk, hobby verksted osv osv osv :D Masse morro man kan gjøre uten at man trenger en hel dag.

 

Her fikk vi det fin fin været før ferien kom og da var det bare å "kaste" i seg maten og komme seg i fjæra. Masse kos. :) Lykke til og håper dere får en nydelig sommer :)



Anonymous poster hash: b4664...438
Skrevet

Joda, pappaen er kjempe flink og barna koser seg sammen med han. De kommer til å gå på stranden, og tur i skogen og lekeplasser.

 

Mn får dårlig samvittighet for at vi ikke kan være sammen alle fire i sommerferien :-(

 

Og ikke kan reise på ferie sammen :-(

 

HI



Anonymous poster hash: e39d7...eca
Skrevet

Det går helt fint.

Jeg har heller ingen ferie i sommer, fordi jeg brukte opp alt for å strekke ut permisjonen slik at minsten slapp å begynne i barnehagen så tidlig.

 

Her skal vi alle sammen på diverse turer i helgene, bla til dyreparken, vi skal på gårdsbesøk, på kino, på hotellferie noen dager på Sørlandet osv. Dessuten skal mannen ta med seg ungene på hyttetur med svigers i ukedagene en av ferieukene (mens jeg jobber), og eldste skal få være med mormor og morfar på tur i bobilen.

 

Ellers får de kose seg hjemme i hagen, bade, spise is og være sammen med pappaen sin. Det går så godt at, vedder på at ungene kommer til å kose seg uansett. :)

Skrevet

Takk for svar :-)

 

Vi har ingen parker i nærheten av her vi bor, så blir ingen dagsturer på oss. Ikke har vi råd til å bo på hotell heller. Men håper ungene kommer til og kose seg hjemme alikevel.

 

Vi får telte i hagen og gjøre det beste ut av det :-)

 

HI



Anonymous poster hash: e39d7...eca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...