Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Huff.. er så lei meg nå.. Har så dårlig råd at jeg må jobbe hele sommer, får dårlig samvittighet ovenfor barna. :-( Noen i samme situasjon? Anonymous poster hash: e39d7...eca
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Hvem passer barna? Anonymous poster hash: ac7b3...103
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 pappaen skal være hjemme med de i tre uker. HI Anonymous poster hash: e39d7...eca
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Kan ikke pappaen gjøre ferien fin for barna? Det trenger ikke koste så mye å feks ta en tur på stranden, dra på fisketur , sykkeltur, telttur o.l Anonymous poster hash: 2a822...446
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Ikke ha dårlig savittighet, som mamman min sier. Det er bare for en periode i livet, det blir lettere. Du får bruke tiden utenom jobb og helgene på masse morro med barne. Telte i hagen, og samtidig være såpass nært hjemme at man kan reise på jobb dagen etter (om du har hage da ) Dra på fjelltur. Piknikk, hobby verksted osv osv osv Masse morro man kan gjøre uten at man trenger en hel dag. Her fikk vi det fin fin været før ferien kom og da var det bare å "kaste" i seg maten og komme seg i fjæra. Masse kos. Lykke til og håper dere får en nydelig sommer Anonymous poster hash: b4664...438
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Joda, pappaen er kjempe flink og barna koser seg sammen med han. De kommer til å gå på stranden, og tur i skogen og lekeplasser. Mn får dårlig samvittighet for at vi ikke kan være sammen alle fire i sommerferien :-( Og ikke kan reise på ferie sammen :-( HI Anonymous poster hash: e39d7...eca
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Det går helt fint. Jeg har heller ingen ferie i sommer, fordi jeg brukte opp alt for å strekke ut permisjonen slik at minsten slapp å begynne i barnehagen så tidlig. Her skal vi alle sammen på diverse turer i helgene, bla til dyreparken, vi skal på gårdsbesøk, på kino, på hotellferie noen dager på Sørlandet osv. Dessuten skal mannen ta med seg ungene på hyttetur med svigers i ukedagene en av ferieukene (mens jeg jobber), og eldste skal få være med mormor og morfar på tur i bobilen. Ellers får de kose seg hjemme i hagen, bade, spise is og være sammen med pappaen sin. Det går så godt at, vedder på at ungene kommer til å kose seg uansett.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Takk for svar :-) Vi har ingen parker i nærheten av her vi bor, så blir ingen dagsturer på oss. Ikke har vi råd til å bo på hotell heller. Men håper ungene kommer til og kose seg hjemme alikevel. Vi får telte i hagen og gjøre det beste ut av det :-) HI Anonymous poster hash: e39d7...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå