Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det så sjelden. Mannen min mener det ikke er vanlig å gjøre det noe ofte, men så er han ikke akkurat nøye:-p

Anonymous poster hash: d8532...662

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidvis hver dag.. Men tar det litt som det kommer:)

Støvsuger når vi ser at det trengs, men noen ganger drøyer vi det en dag ekstra.

Anonymous poster hash: 50cf0...67c

Skrevet

Hver dag.

Det samler seg jo så mye rusk og rask, går det mer enn en dag mellom ser det ikke ut her. Og vi har ikke dyr engang.

Skrevet

Jeg støvsuger kanskje en gang i uken, jeg teller egentlig ikke. Jeg gjør det når jeg synes det er på tide. Jeg bryr meg ikke så mye om at det må være strøkent til en hver tid!

Anonymous poster hash: 143fe...eaa
Skrevet

2-3 ganger i uka, oftere når vi har ferie og er mer hjemme.

i tillegg støvsuges kjøkkenet for smuler hver dag, med en mindre støvsuger.

Skrevet

1 gang pr uke støvsuges det grundig, ellers går jeg bare raskt over hver dag.

Skrevet

Hver eneste dag.

Hater smuler og rusk på gulvet.

Vasker gulvene en gang i uken. Dvs vaskehjelpen vasker gulvene for meg.

Anonymous poster hash: 637f2...001

Skrevet

Raskt over hver dag, og så litt mer grundig 1-2 ganger i uka der det flyttes og løftes på ting og sofa og stoler også støvsuges.

Skrevet

Støvsuger nok ca annenhver dag. Liker ikke rusk på gulvet,så da støvsuger jeg heller ofte. Heldigvis har jeg ikke et digert hus☺

Skrevet

I hvert fall hver dag, noen ganger flere ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 02805...4ad
Skrevet

Hver dag må til, men da støvsuger jeg bare der vi oppholder oss. Flytter ikke rundt på møblene, det gjør jeg hver 14. dag. Ellers tar jeg kanskje tørrmoppen om jeg ikke gidder å støvsuge.

Anonymous poster hash: 50921...0ac
Skrevet

Hos oss er støvsugig gubben sin jobb. Det er det og å rydde ut av oppvaskmaskina (noe jeg hater) som på en måte er hans faste oppgaver.... Ikke alltid han ser det selv når det trengs, så jeg må be han om det, men som regel er han flink til å se det sjøl. Støvsuger i hovedsak en til to ganger i uka, kommer an på hvor støvete det er. Vasker gulvet gjør jeg enda sjeldnere. Kun ved behov. Kanskje en til to ganger i måneden.

Trur nok mannen din tar feil. Å støvsuge gjøres oftere enn å for eksempel vaske gulv. Trur det er ganske vanlig.

Skrevet

Før jeg fikk barn støvsuget jeg hver dag, nå gjør jeg det ca annenhver dag. Kommer jo an på mye hvor ofte man "bør" støvsuge; har man dyr feks trengs det nok oftere. Er nok ganske vanlig å støvsuge relativt ofte! :) 

Anonymous poster hash: 34b19...9b6
Skrevet

Annenhver dag. Vasker kjapt over gulvene den dagen jeg ikke støvsuger, så blir jo rengjøring av gulv hver dag. Det trengs, spesielt nå på sommeren med tre barn, en mann og to katter.

Skrevet

2-3 ganger daglig. Hata små rusk på gulvet 😩 vasker gulv mandag, onsdag, fredag.

Anonymous poster hash: 7b250...6c4

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

3-4 ganger i uken ca!? Tror jeg fint kunne gjort det hver dag, men jeg GIDDER ikke! :P

Skrevet

Minst en gang hver dag pga hund som røyter. Hater hundehår overalt!

Skrevet

Kanskje en gang i uken. Bruker tørrmopp eller engangsvåtmopp 2-3 ganger i uken. Gjorde det oftere før, men nå som været er fint, det er mye arbeid å gjøre utendørs, jeg har baby og 2-åring, samt mann som tidvis jobber mye, så blir det gjerne sjeldnere fordi jeg ikke orker/har tid.

Anonymous poster hash: 07f4c...20d

Skrevet

Kanskje en gang i uken. Bruker tørrmopp eller engangsvåtmopp 2-3 ganger i uken. Gjorde det oftere før, men nå som været er fint, det er mye arbeid å gjøre utendørs, jeg har baby og 2-åring, samt mann som tidvis jobber mye, så blir det gjerne sjeldnere fordi jeg ikke orker/har tid.

PS: bruker liten støvsuger/klut under kjøkkenbordet daglig for brødsmuler osv.

Skrevet

Oi, så flinke dere er. Jeg støvsuger ca en gang i uka, men koster opp smuler under bordet og på kjøkkenet daglig. Og til dere som vasker annenhver dag? Seriøst? Hvordan rekker dere det. Skulle ønske det var meg.. Jeg vasker gulv max en dag i uka.

Anonymous poster hash: c9f79...677
Skrevet

jeg eier ikke støvsuger. men vasker alle gulver hver dag.

å under kjøkkenbordet flere ganger om dagen :-)

Skrevet

Hver dag.

Anonymous poster hash: 7941d...26c

Skrevet

Ja, se der. Er ikke "hysterisk" jeg da som samboeren min sier. Vi har to små barn, og det BLIR grisete her..

Anonymous poster hash: d8532...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...