Gå til innhold

svigermor sprer intim info om meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

fødde nylig, og fikk en rift 3b. svigermor kom på sykehuset på besøk og det ble til at jeg fortalte dette. var ikke helt i balanse,nettopp født, nyoperert. gråt da jeg fortalte det og sa at hun ikke måtte si det til noen. dåim hjem fikk jeg vite at hun alt hadde fortalt dette videre. syns hun er Helu utrolig. blir vist den tilliten at hun blir betrodd noe av noen i en veldig sårbar situasjon,blir bedt om å ikke si noe og så går hun rett og gjør det. og så det temaet også. fortelle folk om underlivet til svigerdatteren.

dette er kun en av mange ting. jeg føler at jeg snart ikke orker å ha henne i livet mitt. hvordan kommer jeg videre fra dette med henne?

Anonymous poster hash: 03758...20c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt det rett ut til henne, at hun har sviktet din tillit totalt ved å fortelle videre intime opplysninger du hadde bedt henne holde for seg selv.

Siden dette tydeligvis bare er én episode med svigermor så ville jeg holdt avstand fra henne og hatt et minimum av kontakt.

Hun har tydeligvis ikke særlig lange sosiale antenner, og hun vet ikke hva tillit og respekt er, virker det som.

Prøv å heve deg over det hun har sagt, du har absolutt ikke noe å skamme deg over!!!

Gratulerer med den lille :)

Anonymous poster hash: 74698...84c
Skrevet

Sa hun dette videre til sine familiemedlemmer?

Jeg kuttet ut min svigermor forde hun alltid bebreidet meg for alt som var negative (selv om det ikke var det).

Så snakket hun også stygt om mag bak ryggen min..

Råder deg til å slutte å fortelle Svigermoren din noe som helst av privat info. Hold tett.

Om du føler at hun er trasig å være rundt, bør du og samboeren din begrense deres omgang med henne.

Dette har vi selv gjort :)

Nå har du født, og er sikkert både sliten og hormonell.

Du bør derfor hvile deg litt, før du bestemmer deg for å gjøre noe drastisk med svigermor.

Håper det bedrer seg for deres del, og at dere nyter babytilværelsen.

Ikke la noen ta gleden fra dere.

Anonymous poster hash: e9276...27a

Skrevet

tusen takk for svar begge to. gjorde godt :) min mann har sagt fra, men hun er av typen som gjør som hun vil. hun later som ingenting og inviterer oss på besøk. min mann går,jeg har holdt meg hjemme. men nå kommer det situasjoner hvor vi må treffes.jeg har lyst å holde meg hjemme, men frykter at det gjør det verre. at hun for eksempel forteller det til enda. flere. sier at lei ikke kommer fordi jeg ble fornermet fordi hun fortalte om osv osv. er redd svigermor kommer til å ødelegge ekteskapet vårt. min mann er oppvokst med at ting ikke ryddes opp i,det blir bare feid under teppet.han er skuffet så henne,både for dette og tusen jmdpd ting,men han er rask med å late som ingenting. slik er hun vant med at hun ikkje trenger å korrigere oppførselen sin,den får aldri konsekvenser likevel.

jeg føler innimellom at jeg blir syk av å ha henne i livet mitt.jeg elsker mannen min,og blir fyllt av gode følelser for han som har klart å bli en så god person til tross for henne. men på mørke dager kan lei tenke at jeg ville valgt han vekk om jeg visste hva jeg fikk på kjøpet. vet det er helt forferdelig.

kan jeg bli hjemme fra sosiale settinger pga henne? det blir jo ikke riktig overfor mannen og barna. og det vil det jo bli snakk av også etterhvert,og det blir jo dumt for meg selv. men føler altså at jeg blir syk av å ha kontakt med henne.

Anonymous poster hash: 03758...20c

Skrevet

Det var råttent gjort av svigermor! Det er vel noe av det mest intime man kan dele..

Jeg har en av samme sort og vet at man ikke kan forandre sånne, men som allerede nevnt må du ikke fortelle henne noe mer. Synd at det må være sånn, men man må jo bare gjøre det på den måten.

Anonymous poster hash: 393ba...ca0

Skrevet

Sånn er svigermor her og, vi forteller henne ikke sånt.. :( (hun fortalte bla.a intime ting om underlivet til nevøen sin til oss!!!)

Noen er bare fæle mennesker

Anonymous poster hash: ce49f...8da

Skrevet

Vet du, hvis din svigermor forteller folk at du ble fornærmet for at hun fortalte det hun gjorde, vil hun en vakker dag fortelle det til en som setter henne på plass.

Jeg kuttet ut mine svigerforeldre i fjor, med god grunn. De gikk rundt å fortalte sin versjon av saken. Dette ble jeg fortalt av svigermors venninne på butikken. Jeg ga henne min versjon og dama sto og måpte.

Forholdet til mannen og meg er bedre enn på lenge. Han har litt kontakt med foreldrene sine.

Hvis du får forståelse av mannen din ift valget du tar kan du fint kutte ut svigers.

Anonymous poster hash: 51008...5c7

Skrevet

Høres ut som min svigerinne. Brettet ut alt om hvordan jeg hadde det på overtid 10 dager etter termin og at jeg ble strippet flere ganger og at barnet mitt var digert osv. Og mye mer intime detaljer. Dette fortalte hun i pausen på jobben, på et bord hvor det sitter minst 10 kolleger, noen har også vært mine kolleger tidligere.

Sier ingenting til henne lenger!

Anonymous poster hash: 250d1...7e8

Skrevet

Hun burde ikke fortalt det videre når du ba henne om ikke å gjøre det, men for en del mennesker, meg selv inkludert er det veldig vansklig å holde på hemligheter. Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil vite ting som ikke skal komme videre rett og slett fordi jeg lett plumper ut med ting.

Jeg har ikke helt forståelsen for hvorfor alt må være så "hemlig". Hva gjør det at alle vet at jeg revna under fødsel ol? Siden det er mange slike ting som jeg har vansker med å se poenget i at holdes hemmelig blir det lett til at jeg forteller ting som av en eller annen grunn kan være pinlig for andre.

Hvis du vet at noen har vansker med å holde på hemmeligheter så ikke la dem få vite om det. Å først fortelle og så kreve taushetsløft fungerer i hvertfall ikke.

Anonymous poster hash: 33818...beb
Skrevet

Vi er flere som har mistet tillitten til sin svigermor. Da går man fra venn til overflatisk bekjent og kan fint leve på den måten! Det eneste som irriterer meg er at hun fritter mannen min for info og det er ikke alltid han klarer holde tett, men han øver veldig på saken og jeg tenker ikke tape ekteskapet pga hu der! 

Anonymous poster hash: 92e29...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...