Gjest lillehi Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 (endret) Datteren min har bursdag neste søndag, og jeg er så usikker på hva jeg skal gi til henne. Er det ok å kjøpe et kinogavekort så kan hun ta med en venninne? Pluss litt ekstra til snop. Eller er det noen andre som har noen glupe ideer?😃 Hun blir 14 år😃 Endret 1. juli 2014 av lillehi
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Ville kanskje kjøpt noe hun kunne hatt glede av lengre... Trenger ikke være dyrere. Hva med et spill og lovord om at dere skal spille sammen minst 2 dager i uken?? Anonymous poster hash: f233f...5c1
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Hm, synes det var litt lite personlig, kanskje? En kinotur med en venninne kan du jo spandere 'når som helst' egentlig. Hva om dere to drar på en shoppingdag der dere tilbringer tid sammen og hun får velge seg noe selv til en gitt sum? Anonymous poster hash: b8073...3fd
Gjest lillehi Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Takk for innspill😃 tenkte på kinotur for det er noe hun sjelden gjør😃
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har en datter på 14 år, og hun pleier å få slike ting av oss. Gavekort til kino, og sentergavekort så hun kan kjøpe seg de klærne og skoene hun selv vil ha. Det er nok ikke så veldig personlig, men det er det hun ønsker seg, og usnett er det litt vanskelig å finne noe personlig til en 14-åring. Spill med løfte om å spille to ganger i uken høres ut som noe man gir til en som er halvparten så gammel. Anonymous poster hash: 133ea...a9b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 Ville kanskje kjøpt noe hun kunne hatt glede av lengre... Trenger ikke være dyrere. Hva med et spill og lovord om at dere skal spille sammen minst 2 dager i uken?? Anonymous poster hash: f233f...5c1 Ikke for å være ufin, men lovord er ikke noe man lover. Det er rosende omtale. Anonymous poster hash: 133ea...a9b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 Syns det hørtes ut som en fin bursdagsgave til en 14 åring jeg. Spesielt om det er en premiere eller en annen film hun har veldig lyst til å se Anonymous poster hash: bb834...6f7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Jeg hadde likt det som 14åring. Kanskje et gavekort på nabokafeen i tillegg, slik at hun og venninna kan spise før filmen? Med mindre det blir for stor sum? :-) Anonymous poster hash: a5e5a...7d7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Det høres fint ut når det er noe utenom det vanlige. Alternativ: Gavekort på iTunes hvis hun har noe å spille det av på? Gavekort på noe sminke? Anonymous poster hash: 03ca7...cfd
sug lut Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Genial gave til den aldersgruppa. Gikk i sånt, gavekort på platekompaniet, etc, her også. For penger er det lett at bare forsvinner, og deretter har de plutselig så veldig lyst til å gå på kino eller kjøpe collector's edition av favorittfilmen...
Gjest lillehi Skrevet 2. juli 2014 #13 Skrevet 2. juli 2014 Tusen takk alle sammen😃 da tror jeg det blir kinotur på henne👍👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå