Gå til innhold

5uke med trening. Bilde #advarsel, henge mage 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten alltid slitt med overvekt. Men fant ut for 5 uker siden att dette er mitt år, og jeg skal vinne tilbake kroppen min! 4 tette barnefødsler, lavt stoffskifte, og drit dårlig selvbilde. Endelig synst jeg trening er gøy 😃 utrolig hva som går på 5 små uker 😳

Anonymous poster hash: 875ea...2ce

post-42-328529_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, likte bildene dine med disse fjesene :-)

Stå på, dette klarer du hvis du vil :-)

Anonymous poster hash: 5faac...ece

Skrevet

Wow! Ser stor fremgang! Kanonbra! Kanskje jeg også må begynne snart! Hvordan trener du?

Anonymous poster hash: d00b3...ea7
Skrevet

Så flink! Hva trener du?

Anonymous poster hash: 92871...533
Skrevet

Så flink du er!! :-)

Anonymous poster hash: 8dfb7...209

Skrevet

Hvilken er før og etter? Unnskyld...

Anonymous poster hash: 3f8c1...c21

Skrevet

Trener styrke, mye knebøy, nedtrekk, sittende roing, beinpress, benkpress, romensk markløft 👍 4 ganger i uken. Og litt tur 😊

Skrevet

Knallbra! Stor forskjell jo.

Hva trener du ?

Skrevet

Hvor mye har du gått ned? Har du endret kosthold også?

Anonymous poster hash: ceddf...f94
Skrevet

Har ikke gått ned noen kg. Lagt på meg 2kg. Pga muskler veier mer enn fet. Så no blir fette mitt i første omgang om til muskler 😊

Skrevet

Prøver å spise mye proteiner, null sukker. Ellers er alt som før 😊

Skrevet

Hvilken er før og etter? Unnskyld...

Måtte du komme med en sånn kommentar? Moro å trykke noen ned? Eller muligens du er blind?

JEG ser forskjell HI. Keep up the good work!! :)

Anonymous poster hash: 83ae0...c81

Skrevet

Har ikke gått ned noen kg. Lagt på meg 2kg. Pga muskler veier mer enn fet. Så no blir fette mitt i første omgang om til muskler 😊

Det er bra jobbet, og jeg vil ikke skuffe deg, men de to kg du har lagt på deg er antageligvis vann. Det er riktig at muskler "veier mer enn fett", men det er snakk om en tetthetsforskjell på 0,9 kg/l mot 1,06 kg/l. Dvs for at forskjellen skal bli 2 kg, må 12,5 liter av fettet ditt bli fullstendig omgjort til muskler.... Og jeg tror ikke det er mulig på 5 uker.

Anonymous poster hash: 6ac5b...353

Skrevet

Det er bra jobbet, og jeg vil ikke skuffe deg, men de to kg du har lagt på deg er antageligvis vann. Det er riktig at muskler "veier mer enn fett", men det er snakk om en tetthetsforskjell på 0,9 kg/l mot 1,06 kg/l. Dvs for at forskjellen skal bli 2 kg, må 12,5 liter av fettet ditt bli fullstendig omgjort til muskler.... Og jeg tror ikke det er mulig på 5 uker.

PS. Jeg legger også på meg 1-2 kg kort tid etter at jeg begynner en treningsperiode, men de forsvinner få dager etter at jeg slutter å trene. ( ja, jeg er dessverre periodetrener).

Men jeg syns fortsatt du er kjempeflink :-)

Skrevet

Det var IKKE for å være ekkel jeg spurte!!!

Jeg tror det i midten er FØR. Og det til venstre er ETTER

Skrevet

Takk for flotte tilbake meldinger, bare det gir meg mer motivasjon ❤️

Skrevet

Se på smilene så skjønner du hvilken bilder som er før og etter. Men enig med deg i at det er vanskelig og se

Anonymous poster hash: 4a74d...7ba

Skrevet

Se på smilene så skjønner du hvilken bilder som er før og etter. Men enig med deg i at det er vanskelig og se

Anonymous poster hash: 4a74d...7ba

Jeg synes også det er vanskelig å se noen umiddelbar forskjell, men hvis du ser på den valken på ryggen så er den betraktelig mindre på bildet til høyre. :)

Stå på videre HI!! Fett omgjøres ikke til muskler btw, det er en myte. Men musklene forbrenner fettet, så jo større muskler du får, jo mer effektiv blir forbrenningen, du vil forbrenne mer i hvile også. Tren masse styrke og ikke glem kardio. En god gåtur i raskt tempo er den beste måten å forbrenne fett på. Pass på hva du spiser også, en liten justering kan gjøre mye. Synes du er råflink!!

Anonymous poster hash: 3c83b...485

Skrevet

Lykke til videre!! :D

Anonymous poster hash: 6a4d3...6fb

Skrevet

Kjempeflink! Du blir riktig så lekker hvis du står på framover :D

Anonymous poster hash: 51479...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...