Gå til innhold

Serier på netflix...noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommeren er vel ikke akkurat kjent for strålende tv-program, så nå må jeg og samboer hive oss over netflix...!! Anbefalinger? Vi liker krim og spenning, litt action til tider også. Overnaturlige elementer gjør ikkeno. Av en eller annen grunn ser vi lite på ren komedie.... Har liten oversikt over hva som er på netflix, vi har sikkert sett noe av det før...!

Takker for tips!!

Anonymous poster hash: 4a997...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doctor Who

Sherlock

Orange its the new black

House of Cards

Skrevet

Luther er kjempebra og spennende😊

Anonymous poster hash: 3a6bc...eb0

Skrevet

Og the killing!

Skrevet

Vi skaffet oss netflix for en stund siden, og foreløpig kan vi anbefale Homeland og Orange is the new black. Nå holder vi på led breaking bad, men jeg er ikke helt bergtatt enda...

Skrevet

Sons of Anarchy

Fringe

Dexter

House of Cards

Anonymous poster hash: fd03d...731

Skrevet

Suits!

Anonymous poster hash: e1927...356

Skrevet

Takk for tips! Fringe og SOA har vi sett, ellers har vi ikke sett noe av det som er foreslått. Prøvde oss på noen episoder av Breaking Bad for en god stund siden, men falt ikke helt i smak (likt som en av dere som svarte lenger her oppe...)

Får se hva vi ender opp med! :D

HI

Skrevet

Sjekk ut Hemlock Grove!! Utrooolig bra serie..!! Overnaturlig og vakker! (og en kjekk Bill Skarsgård..)

Anonymous poster hash: 66167...dec
Skrevet

Om dere ikke har sett Sherlock er det bare å begynne! anbefales på det sterkeste!

jeg likte også Broadchurch.

ellers elsker jeg modern family, men det er komedie da!

Skrevet

Sherlock, Luther, Whitechapel, The Killing, Broadchurch og The Fall er kjempebra krim. :) Haven er kjempebra og overnaturlig, en av mine desidert favorittserier sammen med Fringe. :)

Skrevet

Orange is the new black

Skrevet

Da tror jeg jaggu det blir Haven eller Hemlock Grove...:) Både jeg og samboer liker det litt overnaturlige og eventyrlige (som feks Sleepy Hollow...eller Grimm, hvis noen har sett disse...)

Igjen, tusen takk for tips!! :)

HI

Skrevet

Orange is the new black

Anonymous poster hash: 19991...f74

Skrevet

En veldig bra serie som er mer Drama/komedie mest drama som heter Life Unexpected anbefales

eller:

Orange is the new black

Skrevet

Vi ser jericho nå og den er utrolig spennende :)

Anonymous poster hash: da4b9...34a

Skrevet

Supernatural

24

Prison Break

Alias

The 4400

Anonymous poster hash: 58c18...7ed
Skrevet

Drop dead diva:)

Anonymous poster hash: 2c5b9...c25

Skrevet

Takk for tips alle sammen. Skal gjengi alle tips for mannen i morra, nå har han nemig lagt seg...:)

Skrevet

Orphan black er kjempebra:)

Skrevet

Hvis dere liker overnaturlig kan jeg virkelig anbefale penny dreadful,men den er på hbo da😏 akkurat sett ferdig og digget den!

Skrevet

Du har fått mange bra tips allerede, så du har vel serier for hele sommeren nå, hehe. En serie jeg ser ikke er nevnt er "Äkta människor" - en svensk(!) sci-fi om verden (ca. nåtid) der man har menneskelignende roboter som hjelper menneskene med alle mulige sysler. Jeg skal ikke røpe så mye av plottet, men tittelen taler vel kanskje for seg selv... ;) Du skriver at dere liker det overnaturlige, så da er kanskje sci-fi ok også? En veldig bra serie synes i hvert fall jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...