Gå til innhold

Hvem er så idiot at de legger passet i kofferten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ung gutt som ikke er så bereist kanskje?☺

Gjest Julia1984
Skrevet

En ung gutt som ikke er reisevant, bare gleder seg og det skjer en glipp.

Hvem er så dum som lager en tråd om det?

Skrevet

Herregud, han er 16 år og skulle dessuten mellomlande på Gardermoen. Kunne lett gjort det samme i min grønne ungdom. Man tenker ikke bestandig "i verste fall". Jeg var hvert fall svært naiv som tenåring og er det vel til tider enda. Utrolig trasig for gutten da..

Skrevet

Innenriks må det jo gå an å ha pass i kofferten! Er jo uansett norwegian som har fucka opp! Bagasjen er jo borte.

Anonymous poster hash: d7749...113

Skrevet

Jeg og mannen gjorde det samme da vi skulle på cruise ;-) vi pakket ned passene i bagasjen etter at vi hadde vært noen dager i byen hvor vi skulle mønstre ombord! Når vi ankom havnen skulle vi levere bagasjen utenfor før vi sjekket ombord inne i avgangshallen. Men midt i køen kom vi på at passene skulle være med til innsjekkingsskranken, så da var det å jakte på mannen vi hadde levert koffertene til (og de er de mange av). Heldigvis var ikke koffertene sendt ombord, så etter å ha endevendt koffertene foran køen, så fant vi omsider passene våre:-) vi kunne risikert at koffertene våre fikk en cruiseferie uten oss,haha :-) en annen historie, men poenget var at passer lå i kofferten ;-)

Anonymous poster hash: 06908...183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...