Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 http://www.tv2.no/2014/07/01/nyheter/5763421 Anonymous poster hash: 555e0...2c7
Gjest Julia1984 Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 En ung gutt som ikke er reisevant, bare gleder seg og det skjer en glipp. Hvem er så dum som lager en tråd om det?
catchbaby Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Herregud, han er 16 år og skulle dessuten mellomlande på Gardermoen. Kunne lett gjort det samme i min grønne ungdom. Man tenker ikke bestandig "i verste fall". Jeg var hvert fall svært naiv som tenåring og er det vel til tider enda. Utrolig trasig for gutten da..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Innenriks må det jo gå an å ha pass i kofferten! Er jo uansett norwegian som har fucka opp! Bagasjen er jo borte. Anonymous poster hash: d7749...113
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Jeg og mannen gjorde det samme da vi skulle på cruise ;-) vi pakket ned passene i bagasjen etter at vi hadde vært noen dager i byen hvor vi skulle mønstre ombord! Når vi ankom havnen skulle vi levere bagasjen utenfor før vi sjekket ombord inne i avgangshallen. Men midt i køen kom vi på at passene skulle være med til innsjekkingsskranken, så da var det å jakte på mannen vi hadde levert koffertene til (og de er de mange av). Heldigvis var ikke koffertene sendt ombord, så etter å ha endevendt koffertene foran køen, så fant vi omsider passene våre:-) vi kunne risikert at koffertene våre fikk en cruiseferie uten oss,haha :-) en annen historie, men poenget var at passer lå i kofferten ;-) Anonymous poster hash: 06908...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå