Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Hvis han hadde vært pen og hyggelig selvfølgelig Anonymous poster hash: c9a88...fe4
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Om han hadde vært drop dead gorgeus (sånn det skrives?) så kanskje. Men han er såååååå langt fra min type, så nei absolutt ikke!!! Æsj!! Anonymous poster hash: 1de6d...d8c
*SommerFrisk* Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 NEI! Det hadde blitt kleint og ødelagt fra dag én. Ny partner samme svigerforeldre, min eksmann som svoger og min eks svoger som mann. Mine barns onkel vil da bli deres onkel og stefar...nei GRØSS!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Nja... Han er faktisk en veldig god venn, og jeg er veldig glad i han.. Ser på han som en søt liten lillebror. Kunne nok ikke vært sammen med han. Han er i tillegg veldig kjekk, ung og mye mer fit enn jeg som er en feit, dvask småbarnsmor på feil side av 30.... Anonymous poster hash: 65831...7fb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Nei, selvfølgelig ikke. Såpass respekt har jeg da. Anonymous poster hash: dd6a5...6d9
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Nei. De har begge nokså lite til overs for meg sånn bortsett fra at jeg er gift med broren deres. Utenom det er det ikke noe gale med dem. De har begge stiftet familie og det hadde blitt feil på alle plan.
Mamma4livet Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Nei, han er som en bror for meg. Har kjent han siden jeg var 17 år. Nå har jeg valgt den beste mannen av de to brødrene da.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Niks! De er 3 brødre,min mann er mellomste i flokken, og den peneste av de, og det sier jeg ikke kun fordi han er min mann,hehe ;-) men hadde jeg vært i den situasjonen som hun i client list, og broren var dritt kjekk, så kanskje det ja ;-) Anonymous poster hash: 1f28b...3ae
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Ene broren til samboeren min er dritt kjekk, så ja jeg kunne lett blitt sammen med han. Og han er kjempe god i sengen også Anonymous poster hash: 054f8...8e8
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 Nei, har kjent de siden de var 11,13 og 14, er son småbrødre nesten. Anonymous poster hash: 353d1...8bb
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 NEI! Det hadde blitt kleint og ødelagt fra dag én. Ny partner samme svigerforeldre, min eksmann som svoger og min eks svoger som mann. Mine barns onkel vil da bli deres onkel og stefar...nei GRØSS! signerer denne. snakk om å lage det komplisert for seg selv!! Anonymous poster hash: b921f...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå