Gå til innhold

Hva er viktig å ha med til syden til baby 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips! :-) 

Og ja- jeg vet at en baby ikke har noe glede av det, men denne babyen har storesøsken som endelig skal få dra :-)

Anonymous poster hash: 5f509...ca4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uv-telt eller uv-bag til bruk ved bassenget/på stranden.

Uv drakt

God solhatt

Anonymous poster hash: 5bc71...156
Skrevet

Flaske,teppen,bleir(har det i syden,men litt dyrere) noen leker,vogn....trenger egentlig ikke så mye.Ungen kommer til og kose seg...har dratt med mine 3siden de var 4mnd gamle hver....ikke noe problem.Får jo kjøpt grøt osv i syden oxo....

Anonymous poster hash: bb5cc...8c9

Skrevet

Flaske,teppen,bleir(har det i syden,men litt dyrere) noen leker,vogn....trenger egentlig ikke så mye.Ungen kommer til og kose seg...har dratt med mine 3siden de var 4mnd gamle hver....ikke noe problem.Får jo kjøpt grøt osv i syden oxo....

Anonymous poster hash: bb5cc...8c9

Leker var bra du sa, det hadde jeg ikke kommet på nei.. Vi skal bare være en uke, lurer på om jeg bare tar med en pakke grøt for sikkerhets skyld :-) Tenkte først å ta med vann og, men så fant jeg ut at jeg må roe ned hysteriet ;-) ;-) Kjøper vann der :-D

Anonymous poster hash: 5f509...ca4

Skrevet

Grøtene er ofte annerledes i sydenland. Men fruktmos har de mye av som regel. Og nan.

Ta med krabbeteppe, greit å slippe å ligge rett på flisegulvet inne eller på verandaen. Vi måtte bytte ut krabbeteppet med en dyne da hun ble så aktiv her;-)

Flaske til vann. Jenta vår på 6 mnd drikker ca 50-100 ml med vann i døgnet her.

En kortarmet body pr dag og vanlig tynn langarmet pysj på natta er mitt tips:)

Ellers badebleier, UV drakt og solhatt som nevnes.

Helseteppe har vi ikke fått bruk for, de gangene hun har trengt no over seg på dagen har vi bare lagt en flanellsgulpeklut.

Smokkesnor på smokken er lurt!

Frøkna vår har storkost seg nå i snart 2 uker, ikkeno problem. Vært inne med henne når det var som varmest, 33-35 grader et par dager.

Anonymous poster hash: e542f...e81

Skrevet

ikke gidd å ta med badebleier, kjøp heller en badetruse, blir ikke like tung som bleiene, og tar mye mindre plass. ;)

jeg ville ha tatt med grøtpulver, flasker, vogn og bleier. og så det barnet skal ha på seg, Min brukte bare kort myk shorts på det varmeste.

Anonymous poster hash: 78594...f8b
Skrevet

babyen har ingen behov med og dra til syden,det er dere, stakkars liten

Anonymous poster hash: b1e55...a89
Skrevet

babyen har ingen behov med og dra til syden,det er dere, stakkars liten

Anonymous poster hash: b1e55...a89

Ja huff, den får nok traumer...  :fnise:

Skrevet

Solkrem, sol hatt, flaske, grøt, babycall?, paracet i tilfelle feber, flere kort ermet bodyer, tynt teppe, vogn\trille, leker :)

Gjest RoglandsParet
Skrevet

Då me reiste til Syden hadde me med oss solkrem og grøt og bleiar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...