Gå til innhold

Reagerer jeg unormalt på alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir utrolig skravlete, energisk og "lykkelig" av å drikke alkohol. Det er jo ikke så unormalt, men nedturen etterpå blir bare verre og verre. Hvis det er snakk om en større fest, busrdagsfeiring etc og de blir noen drinker, så bruker jeg opptil 3 dager å komme meg igjen. Da er jeg så sliten og deppa at det går utover de rundt meg. Går selvfølgelig på jobb. Nå vurderer jeg sterkt og slutte å drikke. Noen med erfaringer/råd ?

Anonymous poster hash: 41854...b8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det samme som deg og sluttet å drikke. Selv 1 øl kunne bli helvete dagen derpå. Det var ikke verdt det for meg og jeg har ikke savnet det siden.

Anonymous poster hash: 5a3b2...702

Skrevet

Blir utrolig skravlete, energisk og "lykkelig" av å drikke alkohol. Det er jo ikke så unormalt, men nedturen etterpå blir bare verre og verre. Hvis det er snakk om en større fest, busrdagsfeiring etc og de blir noen drinker, så bruker jeg opptil 3 dager å komme meg igjen. Da er jeg så sliten og deppa at det går utover de rundt meg. Går selvfølgelig på jobb. Nå vurderer jeg sterkt og slutte å drikke. Noen med erfaringer/råd ?

Anonymous poster hash: 41854...b8f

Du beskriver hvordan jeg har det, på en prikk.

Anonymous poster hash: 0e9c5...38a

Skrevet

Jeg har det også innimellom slik. Sist gang jeg drakk litt større mengder (husker alt, men ble mer brisen enn jeg er vandt til) var jeg influensaliknende syk i minst 3 dager. Etter det har jeg drukket mye mindre, og jeg tar allergipille hver gang jeg drikker alkohol. Nå drikker jeg svært sjelden og veldig lite. Hvis ikke får jeg sviiiii :P

Anonymous poster hash: 5b5ed...b20
Skrevet

Merker det spesielt etter at jeg ble eldre,type 25 +,fyllesjuken henger mye mer i enn det den gjorde i den ville ungdom,hehe;-)

Anonymous poster hash: 4b032...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...