Gå til innhold

Jeg har verdens tykkeste mur rundt meg ........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp... Det stemmer .... Siden jeg var yngre har jeg slitt med at folk tar på meg. Seksuelt . Vet ikke om det er Pga dårlig selvtillit eller hva, men med en gang noen prøver seg får jeg PANIKK!! Jeg VIL feks ha sex, men jeg får helt sperrer!!! Jeg aner ikke hvorfor og det ødelegger meg . Jeg hater kroppen min ( ikke unormal kropp). Jeg har lav selvtillit Pga den. I forbindelse med den. Men får masse komplimenter og gutta sier skjerp deg liksom ....

Men for at noen skal komme innpå meg må de nesten tvinge seg på meg ( vi snakker pm det først ). Det er akkurat som om hodet mitt må ta den kampen først ....

Er det mulig å være så ødelagt :( er bare 27.... Hatt 2 sexpartnere....... En over mange år da så.....

Anonymous poster hash: fa69e...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du trenger terapi og hjelp av kyndige til å fikse dette. Tror ting bare blir vondt verre av at du tvinger deg til det :/

Anonymous poster hash: 19b5f...760

Skrevet

Kjenner meg igjen i mye av det du sier, men dette kom i voksen alder, og det har kun med min dårlige selvtillit å gjøre! Jeg har det godt sammen med mannen min, men jeg hater å kle av meg foran han og liker egentlig ikke å vise meg naken foran han, i dusjen går det greit, men jeg er likevel usikker! Han sier jo selvsagt at jeg er flott og alt det der, men det sitter i hodet på meg, det er jeg som er problemet,derved jeg! Jeg har fra jeg var liten av, alltid vært litt lubben, slanket bort 28 kg for 6 år siden, og har holdt meg der siden da! Jeg er normal slank nå, men likevel gremmes jeg over kroppen og føler at jeg blir beskuet de få gangene jeg viser meg i bikini på ferie! Jeg liker heller ikke, som du, andre stryker på meg (sånn som når man møter kjente ect)! Da jeg ble gravid og vi sa det til svigers,så var stadig svigerfar og skulle stryke meg på magen selv om jeg bare var 6-7 uker på vei, kjente at det knøt seg i magen hver gang, men jeg skjønner jo at det er fordi det er stas med barnebarn. Dessverre mistet vi den lille spiren, men blir vi gravide igjen, så kommer jeg til å gi beskjed at det ikke blir noe magestryking før vi vet at alt vil gå bra med den lille der inne! Som med meg, så sitter det i hodet ditt og det er noe man virkelig må jobbe med. Kanskje du skulle oppsøke proffesjonell hjelp, kan få mye hjelp iform av samtaler!

Jeg vet hvertfall akkurat hva du føler, det er ikke noe kjekt, men det blir ikke bedre hvis du ikke tar tak i problemet! Du er sikkert en flott jente, du må bare tro på det selv! Stå med rett rygg foran speilet daglig og fortell hvor flott du er, at du er stolt over at du er du, tenk over at folk rundt deg syntes at du er flott:-) dette er en øvelse som faktisk hjelper over tid, og styrker selvtilliten din gradvis! Det er ikke bare bare å omstille hodet sitt, men det er mulig, tro meg :-)

God klem

Skrevet

Jeg har det helt likt. Jeg vet at en del av årsaken er misbruk da jeg var liten, og at jeg har latt andre utnytte meg i tenårene pga lav selvtillit. Siden jeg fikk barn har jeg holdt meg langt unna menn, og jeg vet ikke om jeg noen gang vil klare å slippe meg løs i sengen med en noen gang. Går i terapi, men jeg vet ikke om den hjelper på akkurat den biten der.  Min forrige partner var en jeg hadde vært bestevenn med i flere år, også han var vel den eneste jeg følte meg nogenlunde komfortabel med. Kanskje det er det som må til? Kjenne noen så lenge at man er så trygg man kan få blitt på vedkommende.

Anonymous poster hash: ba0c4...904
Skrevet

Takk for mange gode svar . Prøvd terapi lenge, uten hell . Så liksom gitt opp litt. Hadde et forhold i 11 år, hadde sex osv . Me for at han skulle få meg første gang måtte han liksom "presse seg på meg". Ikke når vi var sammen selvfølgelig . Jeg prøver å ta komplimenter fra menn til meg ... Men tror ikke på det. Den j*** muffins magen ødelegger noe voldsomt, men føler ikke at det er bare Pga den heller ...

Misbruk tror jeg IKKE det har vært i barndommen osv. Hatt en flott oppvekst . Men i ungdomstiden ( fra 13-16 mest ) var j med på slt, gjorde mye dumt. Men turte aldri ha sex..... For da dytter jeg, vrir meg, presser de vekk ... Selv om jeg vil de skal kjempe for at jeg overgir meg .... Syke syke meg

Anonymous poster hash: fa69e...138

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...