Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Tror dere at alle som heter Ann er veldig imponert over at dere misbruker navnet hennes? An skrives med én n. At det går an! Anonymous poster hash: d8e49...272
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Det skrives vist slik ja, men det er en idiotisk skrivemåte. Det uttales jo med kort A, akkurat som navnet Ann. Anonymous poster hash: a26ee...d35
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Det skrives vist slik ja, men det er en idiotisk skrivemåte. Det uttales jo med kort A, akkurat som navnet Ann. Anonymous poster hash: a26ee...d35 Det skrives visst, med to s-er. Det er fullt mulig å si an med lang å. Det gjør jeg nesten alltid, jeg. Anonymous poster hash: d8e49...272
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Her er det autokorrekturen som henter Ann fra telefonlisten når jeg vil skrive an. Ikke alltid jeg oppdager det. Anonymous poster hash: 49f0e...dcb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 IPhonen min endrer ofte an til Ann. Ikke alltid jeg sjekker slikt. Anonymous poster hash: 1bd2b...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå