Ugl@ ruger... Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 (endret) Hjelper fint lite med all verdens alarmer når man ikke hører all verden. I dag var det alarmen for fysioterapitimen som gikk meg husforbi. Jeg har nå fått en grundig innblikk hørselshemmedes verden og jeg må si at jeg bøyer meg i støvet. Stadig forverring, nå er det umulig for meg å høre enkelte lyder, jeg har også trøbbel med å finne ut hvor lyder komme fra og de lyder jeg hører er i en merkelig undervann/ tomklang miks som høres veldig fjernt ut. Jeg har ikke sjans til å føre en fornuftig samtale i telefon og gubbe og unger må gjenta hva de sier opptil flere ganger, akkurat som vi må til gubbens bestemor når hun har glemt å skru på øra... Å være med ungene på svømmeskole er et sant leven...i dag holdt jeg meg i den tørre kafėen..gikk greit til det kom inn en barnehagegruppe.. Da gikk det dit høna sparker.. Skulle ringt lege, men så var det dette med å ringe da...så får prøve med sms i morra tidlig, hakket før jeg klør meg i øra med en strikkepinne i desperasjon! Endret 1. juli 2014 av Ugl@ ruger...
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Oi det høres ikke lett ut! Du må absolutt ringe legen!! Mitt hat idag Barna krangler sånn at jeg har lyst å pakke i bilen og reise hjem igjen. (Vi kom til campingvogna idag.) Enda større hat. Kjempehat! Vi flyttet campingvogna til en ny plass før vi tok helg og mannen reiste inn igjen søndag kveld. Når vi reiste på torsdag var doen full.. Mannen har ikke tømt den. Mannen har nå drete sånn at det tyter opp i do. Og her sitter vi 3 stk mens mannen som var her stakk til skogs.. Grunn 2 til at jeg har lyst å pakke og reise. Grunn 3 : det begynte å regne.. Nå er jeg så sur! Grrrrr
Ugl@ ruger... Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2014 Lov å være sur da ja. Lidd meg igjennom en handlerunde nå...skal i gang med å male vugga etterpå med oljemaling. Gubben er å pusset båten som trolig blir solgt i kveld og gyldne riksdaler vil da hagle inn på konto i morra, før de peises inn på bobilen...mesteparten vel å merke. 10 000 skal gå til en fryser, ekstra kjøleskap og et par små detaljer til lillebror i magen.. Øra er helt på styr enda her...og jeg er nær desperasjon! Ei mener jeg trolig har meniėres sykdom, kjenner igjen symptomene. Har had svimmelhet, dotter og tinitus anfall før, men aldri så langvarig og hyppig som dette her, så er nødt til å be legen henvise videre.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Håper du har fått en legetime i dag Ugla? Tenker på deg!
Ugl@ ruger... Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2014 Sitter å venter på legekontoret nå...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 Lykke til, Ugla! Moota, jeg hadde reist hjem og latt mannen ta dritten sin sjøl.
Ugl@ ruger... Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2014 Lite å gjøre før etter fødselen med tanke på henvisning til MR osv, får håpe det går over. Må få tak i Rhinox nesespray å prøve det.,.men den typen hadde de ikke på butkken...typisk... Må da på apoteket..tiltak.. Legen snakket om å søke igangsetting uke 38 hvis jeg er like plaget, men det takka jeg nei til, her skal ikke settes i gang noen fødsel hvis det ikke er fare for liv og helse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå