Gå til innhold

Dere som har opplevd utroskap, men fortsatt er sammen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å stole på mannen?
Min var utro for snart 1 år siden. Etter det har jeg tatt han i småepisoder der han spørr om bilder av damer. Og har også sett ofte at han ser på damer i f.eks kaninkostymer osv osv... Vanskelig å skulle stole på han....

Anonymous poster hash: 8f405...0c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har eg ikke opplevd utroskap heldigvis, men vil påstå det er stor forskjell på å se å det å faktiskt utføre handling. Ønsker du å fortsette må en nok bare bestemme seg for å slippe mistenksomheten å gjøre så godt en kan for å stole på den andre :)

Anonymous poster hash: 4df8d...dfc

Skrevet

Ikke meningen å ødelegge tråden nå, men jeg grublet veldig lenge på hva som kunne være sexy med damer i kaninkostyme. Så for meg fetisher eller noe annet rart, og bildet jeg hadde i hodet var dette: 

c390624_16681272.jpg

Skjønte etterhvert at du antakelig snakker om sånne playboybunnies..... 

Skrevet

Ja, enig i at det er forskjell på å se og utføre. Men han sier gang på gang at han ikke ser på andre, at han ikke liker sånt osv, men ennå så gjør han det. Det ødelegger mye, imed han sier en ting, men gjør motsatt av det han sier. Reagerte ikke sånn her før utroskap.

Og ja, playboybunnies da.

Skrevet

Alle ser jo på andre, på bilder, på TV, på filmer osv. Pene, kjekke, søte, sexy osv mennesker er det overalt og selvfølgelig titter vi på dem. At han sier noe annet forteller jo bare at han ikke tør være ærlig med deg fordi han er engstelig for din reaksjon eller fordi han tror han beskytter deg (og seg selv) mot sjalusien din ved å ikke innrømme at han også ser...

Du må rett og slett bestemme deg for å stole på han, tro på at han har valgt å bli hos deg og ikke kommer til å være utro igjen. Det er stor forskjell på å se og røre.

Anonymous poster hash: 7741b...aab
Skrevet

Jo, det veit jeg og. Vi ser jo på filmer osv og begge ser på folkene der, og det er jo greitt. Men når han gang på gang oppsøker sider eller kvinner som gjerne vil vise seg frem,  men ennå sier at han ikkje gjør det...  

Og min reaksjon trenger han ikkje være redd for. Var den gang han var utro jeg sprakk og reagerte med sinne, men det er jo ganske vanlig. Ellers har jeg bare spurt han vanlig, men blir jo såklart litt lei imed han aldri kan si sannheten og fortsetter med å "skjule" det for meg...

SÅ egentlig problemet er ikke at han ser men at han alltid sier i mot og nekter totalt...

(Se bort ifra blandingen med nynorsk og bokmål - pcen er tullete)

Skrevet

Jo, det veit jeg og. Vi ser jo på filmer osv og begge ser på folkene der, og det er jo greitt. Men når han gang på gang oppsøker sider eller kvinner som gjerne vil vise seg frem, men ennå sier at han ikkje gjør det...

Og min reaksjon trenger han ikkje være redd for. Var den gang han var utro jeg sprakk og reagerte med sinne, men det er jo ganske vanlig. Ellers har jeg bare spurt han vanlig, men blir jo såklart litt lei imed han aldri kan si sannheten og fortsetter med å "skjule" det for meg...

SÅ egentlig problemet er ikke at han ser men at han alltid sier i mot og nekter totalt...

(Se bort ifra blandingen med nynorsk og bokmål - pcen er tullete)

Han viser deg jo null respekt. Etter å ha vært utro burde han ligget helt sykt flat lenge etterpå og gjøre alt i sin makt for å vise deg at du kan stole på han.

Men han gjør jo det stikk motsatte. Viser deg at du fortsatt ikke kan stole på deg, at han fortsetter å ikke ha respekt for deg. Jeg hadde, hvis jeg var deg, ikke klart å legge utroskapen og sviket bak meg slik som han fortsatt holder på.

Skrevet

Jeg har opplevd det og er fortsatt sammen med han. Det er tøft og vondt. Noen ganger lurer jeg på hva jeg egentlig tenker med. Folk ler av meg og kaller meg dørmatte.

Tenker vel egentlig at det snart går mot slutten. Det er for vanskelig og jeg kan absolutt ikke stole på ham. Jeg lar bare dagene gå. Nyter de gode dagene jeg har med ham, samtidig som jeg har innsett at det ikke vil vare.... Det er en god-vond følelse. Vanskelig å forklare.

Ønsker deg lykke til. Finn din styrke, slik jeg skal finne min.

Anonymous poster hash: a38b6...9f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...