Gå til innhold

Hva frembringer din verste prestasjonsangst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør at du får helt hetta? :)

Her er det å disponere kaffekanner i selskaper. Føler ofte at det er en iq-test å finne ut hvordan kannene fungerer mange ganger, og køen bare hoper seg opp mens du står der. Tror det er fordi jeg er redd for å drite meg ut, søle brennende varm kaffe osv. Kjempeteit! Synes det er kjempeskummelt å tale forran egen kjente familie, men kan fint ha undervisning forran en bråta ukjente folk..

Anonymous poster hash: 3325f...ce5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å i det hele tatt gå på fest eller andre "hyggelige" sosiale lag. Føler meg utilpass, som en feit, grå mus som ingen er interessert i men som de snakker noen ord med bare for å være hyggelig.... Er 4-5 år siden sist jeg var på en fest, et 40-års lag, og jeg synes det er grusomt.

Trives best med å være sosial i mindre skala, 3-5 venninner som samles over en kopp kaffe en onsdagskveld f.eks.

Anonymous poster hash: c393c...017
Skrevet

Det å snakke et annet språk mens kjente hører på, eller det å lese eller snakke foran en forsamling..

Anonymous poster hash: 3e1d9...c72

Skrevet

Enig med deg, HI! Jeg sliter også med nøyaktig det. I forhold til jobb er det dette med matlaging. Det forventes en gang i måneden at jeg lager middag til alle på jobb i løpet av arbeidsdagen. Det er et sant h****** for meg selv om jeg egentlig liker å lage mat. Jeg er bare så redd for at jeg skal gjøre noe feil.

Anonymous poster hash: b7d59...5d6
Skrevet

Absolutt ingenting. Tidligere kunne jeg bli veldig nervøs dersom jeg f.eks skulle holde foredrag eller snakke i store forsamlinger. De tre siste årene har jeg gjennomgått et helvete uten like, og midt oppi dette har jeg tydeligvis mistet "evnen" til å bli nervøs. Ingenting gir meg prestasjonsangst lengre. Jeg vet at jeg klarer det jeg vil, til og med å holde et 20 min innlegg foran 200 personer helt på sparket, da hovedpersonen ble akutt syk og jeg måtte steppe inn. Fikk ikke økt puls engang.

Anonymous poster hash: e962b...e8e

Skrevet

Å gå inn i fine butikker, typ designerklesbutikker.

Anonymous poster hash: b8b5d...772

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...