Gå til innhold

Hvor kan jeg få hjelp? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg overspiser noe sykt! Har vært våken siden 07.00 og siden da har jeg spist:

Salat med kylling og kokt egg

Banan

Grov baguette med ost og skinke

2 kyllinglår

Havregryn med nøtter og melk

Et kakestykke

Spiser stort sett sunt, og faller for fristelser som kaker osv. Men syke mengder!!! Må få snudd dette før det går galt...

Anonymous poster hash: 0ced6...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spiser du da?

Anonymous poster hash: 9cf4a...b1d
Skrevet

Spiser sykt mye jeg også ... :-)

Anonymous poster hash: f11fe...565
Skrevet

Stod opp for en halv time siden, spiste 1 banan, og 4 brødskiver.

Anonymous poster hash: f11fe...565
Skrevet

Hvorfor jeg spiser? Godt spørsmål! ;) Det er godt? Jeg er syk? Jeg vet ikke :/ Godt er det i hvert fall :)

Er ikke deprimert, bare glad i mat. Men blir feitere og feitere.

Ps: 4 brødskiver og en banan er en stor frokost, men jeg har spist flere fullverdige måltider på den tiden enkelte bruker på 1-2 måltider. Æææh :/

Skrevet

Aner ikke. Smugspiser sjokolade og potetgull i store mengder, såpass at det går utover økonomien :(

Kiloene er jeg ikke bekymret for, for bytter mat mot godis. Herregud, at voksne mennesker kan holde på sånn. Men klarer ikke slutte, er sykt sukkerjunkie. Har spist normal frokost med barna, men knertet en stor sjokoladeplate og snart en boks pringles. Skylt ned med en halvliter cola.. Ser nå hvor sykt det er!

Er du gravid eller har andre tilstander som kan forklare sult? Eller spiser du bare fordi det er godt? Kjenner du deg mett, men fortsetter? Sliter du med traumer? Nei, jeg aner ikke men tror jeg ville tatt med fastlegen først og fremst.

Anonymous poster hash: 6a80e...d9c

Skrevet

Aner ikke. Smugspiser sjokolade og potetgull i store mengder, såpass at det går utover økonomien :(

Kiloene er jeg ikke bekymret for, for bytter mat mot godis. Herregud, at voksne mennesker kan holde på sånn. Men klarer ikke slutte, er sykt sukkerjunkie. Har spist normal frokost med barna, men knertet en stor sjokoladeplate og snart en boks pringles. Skylt ned med en halvliter cola.. Ser nå hvor sykt det er!

Er du gravid eller har andre tilstander som kan forklare sult? Eller spiser du bare fordi det er godt? Kjenner du deg mett, men fortsetter? Sliter du med traumer? Nei, jeg aner ikke men tror jeg ville tatt med fastlegen først og fremst.

Anonymous poster hash: 6a80e...d9c

Er ikke gravid, har ikke mensen, har ikke depresjoner, nei vet ikke hva det kan være.

Har en ettåring som sover godt om natta og en snill mann som gjør mye hjemme, så jeg er langt ifra sliten.

Jeg blir mett, men har alltid lyst på mer. Bare det er noe annet så klarer jeg å spise (bruker dessertmagen, hehe).

Jeg smugspiser ikke, så mannen er litt sjokkert kan du si :P jeg spiser dobbelt så mye som han pr måltid og 10 ganger mer enn han hver dag.

Jeg er ikke feit, men vekta har begynt å stige litt.

Skrevet

Kanskje du skulle fått sjekket hos legen, om du har noen mangler i kroppen som gir dette behovet!

Dette hørtes ut som enorme mengder mat på kort tid ja, mer enn det jeg spiser på en hel dag! Mye sitter også i hodet, man må prøve å la være å la seg friste! Når suget melder seg, så prøv å finne på noe, eller puss tennene slik at maten du spiser smaker dritt!

Anonymous poster hash: ab906...243

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...