Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Jeg forsto på en annen tråd her at det å ha kort og praktisk hår ikke er særlig kult. Hva slags frisyre er kult da? Gjerne link/bilde. Anonymous poster hash: 6253c...ccd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Åherlighet, skjerp deg og voks opp. At det går an. Anonymous poster hash: 902d4...4ad
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Herreminhatt, hva er det med alle disse trådene om tights og hva alle mener. Gå med det du føler deg vel i, klipp håret slik du liker det, farge det grønt om du vil. Det spiller da ingen rolle hva damene her inne synes:) Anonymous poster hash: 283e9...0b7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Pixiecut er råkult på dem som kler det! Det er absolutt ikke alle som kler langt hår, det passer ikke til alle ansiktsfasonger. Det verste er rundt ansikt og rett, tynt hår. Mye flottere med en kort frisyre som gir litt fylde. Forøvrig enig i at hva damene her inne måtte mene er lite viktig. DIB er veldig virkelighetsfjernt! Anonymous poster hash: 63cb1...764
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Kjære vene, jeg er lei for at jeg tråkket på noen tær her. Spørsmålet mitt var ment litt morsomt, jeg syns alle disse "reglene" om tights og tunika og hår eller ikke hår er litt voldsomme. Så det var kun et forsøk på å tøyse. Unnskyld. Anonymous poster hash: 6253c...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå