Serepta Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Ala galaxy s5, Sony experia etc Er de for store til å bruke som vanlig tlf i det daglige, eller går det greit ?
Bustetroll Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Jeg hadde experia z1, nå har jeg s5. Experian gikk dårlig. den klarte jeg ikke manøvrere med en hånd, da den er ganske tung (dette er også grunnen til at jeg mistet den ut av hånda så den datt i bakken og ble ødelagt av en bitteliten sprekk i skjermen).s5 derimot, er kjempelett, og enklere å bruke med en hånd. Men jeg klarer fortsatt ikke skrive sms med en hånd, for tommelen treffer ikke a'en f.eks. Det går, men da må jeg viiirkelig prøve, og det kan resultere i at tlf går i bakken. Du har jo experia compact som er akkurat passe til én hånd Experian var helt super, så jeg stod mellom den og s5 da jeg skulle ha ny, men siden det er morsommere med NY tlf når jeg først skulle ha ny, så valgte jeg samsungen. Den er super den og. Eneste negative med den, er at den ikke har så bra kamera, det samme sier ekspertene. Ellers er begge supre tlf
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Hva med iphone 5s? Det skal være en god telefon og den er ganske liten i forhold til de 5" Anonymous poster hash: 5459d...490
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Har sony experia z1, synes den er perfekt. Kan ikke ha den i bukselomma, men det hadde jeg aldri gjort uansett. Passer perfekt i håndveska. God å skrive på, og god skjermstørrelse for face, insta etc... Anonymous poster hash: 4cafe...e56
Serepta Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2014 Er ikke så fan av iPhone. Det eneste jeg savner er Argus - som hele jobben ee med i og konkurrerer seg imellom. Dessuten trenger jeg en støv og vanntett tlf - iPhone er skjøre
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Hva med iphone 5s? Det skal være en god telefon og den er ganske liten i forhold til de 5" Anonymous poster hash: 5459d...490 Det kan henge sammen med at den er 4" 😉 Forøvrig enig i at det er en god telefon da. Perfekt størrelse😊
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Ser ikke poenget. Har en 4,7" HTC One, og den er litt i største laget for mine små hender. Kommer til å bytte tilbake til iPhone igjen når iPhone 6 kommer til høsten. Ser ikke poenget med phablet når jeg har iPad mini til den slags bruk 4,7 er maks-størrelse for meg når det gjelder mobilskjermstørrelse. Men så finnes det jo folk med betydelig større hender enn jeg har da Anonymous poster hash: c121b...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå