Gå til innhold

Jeg har satt ny verdensrekord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye verdensrekorden på fire kilometer bannskap er uslåelig. Jeg er nå utkjørt og bør legges inn til full service.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Skal ikke prøve meg på å slå den, mitt banskapsvokabular er ynkelig...

Hvor skal jeg bestille rom til deg?

Skrevet

Jeg kan organisere bannekurs, hvis interesse.

Skrevet

Jeg kan organisere bannekurs, hvis interesse.

Jeg melder meg på!

(...selv om det har sine fordeler å ikke kunne når man har hermegåser i huset, veslas kraftutrykk er fillær'n! Kanskje like greit?)

Skrevet

Banning er undervurdert som terapiform.

Skrevet

Gratulerer! Skal ikke prøve meg på å slå den, mitt banskapsvokabular er ynkelig...

Hvor skal jeg bestille rom til deg?

Hm, bør være polstra vegger og fri flyt av droger i hvert fall.

Skrevet

Det er helt riktig. Og man MÅ være et sted til halv åtte og ALT konspirerer imot (husnøkler, bilnøkler, telefoner - selvsagt er begge tlf borte så man ikke kan ringe den ene fra den andre) og man så får en så sinnsyk karamell i leggen at man nesten kaster opp av smerte, midt frampå leggbeinet, og så likevel med akkurat såvidt nok tid får ynka seg til bil og kommet i gang i riktig retning, da finner man ut at relativt vesentlige deler av ens hverdag - les nøkkelkort og jobb-id - henger igjen på jakka fra i går. Jeg tror ikke jeg gjentok meg selv en eneste gang på de fire kilometerne, faktisk, jeg var et oppkomme av nye løsninger, sammensetninger, forslag til hva de kunne gjøre, intrikate sammenhenger, slektskap og kroppsdeler.

Skrevet

Det er helt riktig. Og man MÅ være et sted til halv åtte og ALT konspirerer imot (husnøkler, bilnøkler, telefoner - selvsagt er begge tlf borte så man ikke kan ringe den ene fra den andre) og man så får en så sinnsyk karamell i leggen at man nesten kaster opp av smerte, midt frampå leggbeinet, og så likevel med akkurat såvidt nok tid får ynka seg til bil og kommet i gang i riktig retning, da finner man ut at relativt vesentlige deler av ens hverdag - les nøkkelkort og jobb-id - henger igjen på jakka fra i går. Jeg tror ikke jeg gjentok meg selv en eneste gang på de fire kilometerne, faktisk, jeg var et oppkomme av nye løsninger, sammensetninger, forslag til hva de kunne gjøre, intrikate sammenhenger, slektskap og kroppsdeler.

Skriver ut en "Fan innerst inni steike helvete" for den der.

Skrevet

Jeg er altfor lite variert i min banning, vokabularet er ikke stort nok. Tror allikevel jeg takker nei til tilbud om spesialundervisning, har klart meg såpass langt i livet og skal nok klare det fremover også.

Skrevet

Jeg banner som en sjøulk - kan lære deg mange pene ord! Speedo-latineren min har lært seg utrolig mange fine gloser på norsk!

Naboene skjønte aldri at ei jente som fikk 6 i religion kunne så mange stygge ord (når vi spilte langball, fotball osv)  :)

Bare å gi beskjed om noen trenger noen gloser  :)

Skrevet

Som halvt nordlending har jeg et ganske variert vokabular. Jeg prøver dog å moderere meg noe i nærheten av ungene. Noen ganger funker det, andre ikke.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg er god på bannskap når det fødes, men det akter jeg ikke å gjøre igjen og dessuten så har jeg glemt hva jeg sa uansett:)

Så jeg er med på kurs! Kan sånt settes på cv'en?

Skrevet

Klart du kan ha det på cv. Jeg har utvidet pensum ytterligere i dag, men det var mest en indre monolog. Den oppsto da jeg to minutter etter jeg var ferdig kledt i fine kjolen helte kaffe nedover hele fronten.

Skrevet

Klart du kan ha det på cv. Jeg har utvidet pensum ytterligere i dag, men det var mest en indre monolog. Den oppsto da jeg to minutter etter jeg var ferdig kledt i fine kjolen helte kaffe nedover hele fronten.

*ler så jeg griner*  :fnise:  :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...