Gå til innhold

sovepose til baby, hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna sparker av seg dyna hele tiden og selvom det er sommer så blir hun fort kald. Vil gjerne ha en som kan brukes både på sommer og vinter. Noen som har tips?

Anonymous poster hash: da8d2...523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en på babyshop, den hr vi vært veldig fornøyd med. Finner den ikke i nettbutikken, men man kunne velge mellom hvit og rosa eller hvit og blå :)

Skrevet

Jeg kjøpte en på babyshop, den hr vi vært veldig fornøyd med. Finner den ikke i nettbutikken, men man kunne velge mellom hvit og rosa eller hvit og blå :)

Bruker du den samme hele året? :) sett litt på den til stokke men syns den ser så tynn ut. Bruker man noe over posen?

Skrevet

Jeg kjøpte en med bomull utenpå og tynn ull inni på mimmis.no. Den har vi hatt stor glede av.

Anonymous poster hash: af7c8...cc0

Skrevet

Bruker du den samme hele året? :) sett litt på den til stokke men syns den ser så tynn ut. Bruker man noe over posen?Anonymous poster hash: da8d2...523

Ja, har brukt den samme posen siden hun var 3-4 mnd eller noe ;) til ett år.

Nei, man bruker bare posen, men vi har brukt pysj under. Har alltid rundt 17-20 grader på soverommet.

Har alltid ligget på lammeskinn.

Skrevet

Ikea! Vi bruker pysjamas på han i posen men når det er varmere netter så har han på en kortermet body i posen. Enda varmere så har han bare sovet i bodyen, med helseteppe som han sparker av :P Han er varmblodig.

Anonymous poster hash: 10d3e...ff0

Skrevet

Leste et sted at man fikk kjøpt soveposer på h&m, noen som vet om de fortsatt har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...