Gå til innhold

Smokkeslutt like vanskelig uansett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er smokkeslutt like vanskelig uansett om ungen bruker smokken hele dagen, og natten, eller om ungen kun bruker smokk om natten?

Er det det at ungen bruker smokk om natten som er problemet? (Siden h*n mister den trøsten..)

Anonymous poster hash: abbc4...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev inn her igår, ang 3 åringen som bruker smokk på natta . Og jeg ser hvor utrolig god trøst den er når han er kjempe lei seg, og ikke minst når han sover !!! Aldri klart å sove uten den, og nå har vi avtale at på mandag går smokken ...... Han er klar for det... Sier han... Men jeg ser hvor avhengig han er av den støtten, og vet han ikke ser hva han begir seg ut på nå :) men nå må det skje ! Jeg tror det er like vanskelig uansett , og er de vant til å sove med smokk på natta, så blir det rart og kanskje til og med utrygt p sove uten ....? Jeg gruer meg hehe

Anonymous poster hash: 7c624...e7a

Skrevet

Trenger ikke bli det. Vi kuttet den utenom soving, så kuttet vi den på dagen med å "glemme" den hjemme da han skulle i bhg. Så ble det at han glemte den selv en kveld å da var det gjort :)

Skrevet

Så lenge mor og far ikke ser på det som vanskelig så blir det lettere. Så klart det kan bli en kamp, men ikke ta sorgene på forskudd.

Skrevet

Jeg skrev inn her igår, ang 3 åringen som bruker smokk på natta . Og jeg ser hvor utrolig god trøst den er når han er kjempe lei seg, og ikke minst når han sover !!! Aldri klart å sove uten den, og nå har vi avtale at på mandag går smokken ...... Han er klar for det... Sier han... Men jeg ser hvor avhengig han er av den støtten, og vet han ikke ser hva han begir seg ut på nå :) men nå må det skje ! Jeg tror det er like vanskelig uansett , og er de vant til å sove med smokk på natta, så blir det rart og kanskje til og med utrygt p sove uten ....? Jeg gruer meg hehe

Jeg så tråden din i går men fikk ikke svart. Vil bare si at begge mine var kjempeavhengige av smokken og jeg stålsatte meg da vi skulle kutte den.

Men det gikk som en drøm!

Så selv om han virker helt avhengig av den kan det gå over all forventning.

Vi kuttet tvert.

Lykke til!

Anonymous poster hash: ea50d...d23

Skrevet

Jeg så tråden din i går men fikk ikke svart. Vil bare si at begge mine var kjempeavhengige av smokken og jeg stålsatte meg da vi skulle kutte den.

Men det gikk som en drøm!

Så selv om han virker helt avhengig av den kan det gå over all forventning.

Vi kuttet tvert.

Lykke til!

Anonymous poster hash: ea50d...d23

Tusen takk for lykke ønskinger :) han gleder seg masse til p sende smokken i posten på Mandag, og klar for Lekebutikken deretter :) så får stålsette meg litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...