4barns mor Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Dere som tester tidlig, hvor tidlig tester dere? Jeg har hatt uregelmessig mens etter p-sprøyte slutt, men vet jeg har hatt eggløsning, men aner ikke når jeg skal ha mensen igjen.. Så når kan jeg teste?
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2014 #4 Skrevet 1. juli 2014 Hva betyr 9 dpo? 9 dager etter eggløsning, på godt norsk :-)
altpåengang Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Jeg testet 5 uker etter siste mens startet, har hatt spiral i nesten 5 år, tok ut den for 3 mnd siden
Mamma igjen i mars Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Gikk å venta 8 dager på tante rød , ingenting skjedde , så klarte ikke vente lenger , og testet på jobb GRAVID 2-3 kom det opp på testen <3 Steike tidlig å få positiv !!
junipetuni Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Testet 2 dager før forventet mens. Var da ganske sikker, kunne ikke være noe annet -så vondt i puppene Gravid 1-2 på testen og klare blå streker.
MarteMorTil3 Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 Par dager etter ventet mens, 1-2 uker stod det på testen.
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Eier ikke tålmodighet, så testet 7-8 dager etter EL. Eller jeg var 3 uker da, fikk svaaaaaaaak strek. 3+2 fikk jeg pos CB+ og 3+3 pos CB dig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå