Gå til innhold

blir så frustrert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og bf har hatt et flott samarbeid i 11 år nå. Utenom alt som har med det økonomiske...han eier ikke økonomisk vett. Klarer ikke å holde på en jobb og kommer på kant med alle arbeidsgivere. "Fikk ikke riktig lønn" eller "du skal få pengene neste uke" er slageren!men ser ikke mer til pengene. Heretter kommer jeg til å unngå å måtte spleise med han på noe. Nå har det seg slik at det er en regning som må deles på og som kom hjem til han. Jeg har mast på han at han må betale regningen så skal han få halvparten av meg. Nå fikk jeg purring nr 2 hjem i min postkasse. Visste ikke at de hadde fått nr 1 en gang. Jeg ble jo så klart sint og sa ifra at jeg da måtte få penger fra han før han dro på ferie...ingen svar å få. Så nå sitter jeg med hele regninga , han dro på ferie med ubetalte regninger hjemme. Vi drar også på ferie denne uka men betaler jo regningene våre først. Er så sint for nå må vi betale hele og vi kommer ikke til å få pengene tilbake.Fatter ikke at det er mulig å være så blåst!!! Grrrrrrrr!!!

Anonymous poster hash: fc14c...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...