Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Har opplevd mye vondt i barndommen. Og både barnevern, politi og ambulanse sviktet den gang. Da vi, jeg og min søster, fikk se vår far prøve å hugge mor i bakhodet med en øks. Vi kunne vært spart for mye traumer osv om de hadde kommet inn i bildet.. Og nå tenker jeg bare på det her. Kommer meg ikkje videre i livet... Eg tror jeg må vite hvor og hvorfor det sviktet..... men hvor begynner jeg?? Anonymous poster hash: 8031f...c44
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Du kan gjerne få god hjelp hos en psykolog. Jeg har som deg en vond oppvekst og har aldri kommet over det. Jeg fikk meg en psykolog og tok det hele derfra, har gått til behandling noen år og nå er jeg klar for å begynne å nøste opp i ting, samt søke voldsoffererstatning. Psykologen min er veldig behjelpelig med å kontakte de forskjellige instanser for å komme til bunns s det jeg lurer på Anonymous poster hash: 45247...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå