Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Jeg kjøpte noen sko på ebay og betalte samme dagen. Fått tilbake melding fra ebay We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Center to help resolve any problems you may encounter. Utifra hva jeg ser er ikke varen sent, Prøvde å åpne sak for å kansellere kjøp, men får opp melding om at jeg ikke har kjøpt varen. Prøvde å sende mail til ebay, men får ikke sendt fordi item nr ikke er gyldig. Har betalt med paypal og beløpet er trekt men venter på selger. Hvordan får jeg stoppa kjøpet så jeg får pengene tilbake`? Anonymous poster hash: 39f8a...64e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #2 Skrevet 1. juli 2014 Er det ingen som har opplevd slike problemer og funnet en løsning på det? Anonymous poster hash: 39f8a...64e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #3 Skrevet 1. juli 2014 Høres ut som om selger brøt retningslinjer og varen dermed ikke er tilgjennglig lenger. Anonymous poster hash: 506a2...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå