Gå til innhold

kappahl...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken aldersgruppe er klærne rettet mot?:-)

Anonymous poster hash: 409dd...2ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn og 50 + tenker jeg. De er ikke akkurat hypermoderne

Anonymous poster hash: f4ac9...bd1

Skrevet

30 pluss? Lett kjerring.

Og barn såklart.

Anonymous poster hash: dc112...381

Skrevet

For dame vil jeg si 30-35 +- De har kommet seg litt siste årene. Spesielt Hampton Republic selger bra fra 30+(ja forsåvidt yngre også)

Jeg har jobbet hos Kappahl et års tid nå, og har vel fått ett litt annet syn på klærne på det året. Mye jeg absolutt ikke kan tenke meg å gå med, men det er det jo i alle butikker.

I vår butikk er alle(utenom ekstrahjelpene) mellom 30 og 40 år og alle går utelukkende i Kappahl klær(og da mye Hampton). Dels fordi vi er "pålagt", men også fordi alle finner noe de liker.

Anonymous poster hash: 48b82...72d
Skrevet

Jeg på 27 er kjempe glad i hamptons republic, klassisk pene klær. I likhet med lindex sitt merke : holly and white(?) . Ligner

Anonymous poster hash: 5273b...a66

Skrevet

30 pluss? Lett kjerring.

Og barn såklart.

Anonymous poster hash: dc112...381

Crap, er jeg kjerring siden jeg har passert 30? 

Anonymous poster hash: 69621...755

Skrevet

Jeg fant en nydelig kjole og skjørt der her om dagen. Er 26 ;)

Anonymous poster hash: 3be9f...d02

Skrevet

Synes ikke det er rettet mot en alder, men folk som ikke bryr seg mye om kvaliteten. Ok til barn som vokser fort kanskje, men ikke til voksne.

Anonymous poster hash: d7a97...3bf

Skrevet

Jeg synest ikke det er alderen som er avgjørende her, men type menneske/kropp/design på klærne.

For eksempel kan den sorte kjolen med det store hvite og røde mønsteret være knallhot på ei jente på 22 år , mens det på meg (som er 35 år) vil få meg til å se ut som om jeg er 80.

:)

Skrevet

Voksne og småbarn. Hadde ikke handlet ungdomsklærne mine der, men finner innimellom topper og jeans nå. Antagelig kjerring ja, hehe!

Anonymous poster hash: 50f90...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...