Gå til innhold

Betaling av sykepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid nå, 5mnd på vei. har vært sykemeldt siden uke 8, hadde et vikariat som sluttet for 2 uker siden, og fikk lønn for de 2 ukene den 15 juni. Nå leverer jeg sykemeldingen direkte til nav, og trodde at jeg skulle få i dag penger for de siste 2 ukene, men har ikke fått noe som helst. Hvordan foregår egentlig dette her med sykemelding og sykepenger etter endt vikariat?

Takk for svar

Anonymous poster hash: 9ec84...61d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo ingen jobb og penger du kan få sykepenger fra, så med mindre du har dagpenger eller AAP nå får du ikke sykepenger.

Anonymous poster hash: 9e921...9d1
Skrevet

Du har jo ingen jobb og penger du kan få sykepenger fra, så med mindre du har dagpenger eller AAP nå får du ikke sykepenger.

Jeg ble sykemeldt før vikariatet sluttet, så jo, jeg har rett til sykepenger

Skrevet

Årsaken er mest sannsynlig at arbeidsgiver ikke har levert inntektsopplysningsskjema til NAV.

Anonymous poster hash: 54565...776

Skrevet

Ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på! Ekle arrogante holdningen!

Min kjære jobber i nav og du har rett på sykemelding/uten arbeidsgiver, iallefall så lenge du var i jobb når du først ble sykemeldt.

Anonymous poster hash: 1477b...0d6

Skrevet

Ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på! Ekle arrogante holdningen!

Min kjære jobber i nav og du har rett på sykemelding/uten arbeidsgiver, iallefall så lenge du var i jobb når du først ble sykemeldt.

Anonymous poster hash: 1477b...0d6

Takk for svar. Har snakket med nav før om dette og vet at det stemmer. Skal ringe de nå for å høre da.

Skrevet

Årsaken er mest sannsynlig at arbeidsgiver ikke har levert inntektsopplysningsskjema til NAV.

Anonymous poster hash: 54565...776

Snakket med nav nå, arbeidsgiveren har ikke levert inntekstsopplysningsskjema til Nav, uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...