Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 For en stund siden, så startet vi å male hus, vi fikk god hjelp av venner og bekjente. Det er ikke så mye igjen, og de fleste er reist på ferie. Mannen er dårlig i skuldrene, så han har ikke sjangs til å gjøre det ferdig. Så vi la ut anbud på finn, og var en mann som var innom og ville ha jobben. Han starter imorgen. Så det jeg lurer på, er iom at han skal være her hele dagen, burde jeg også be han inn når vi skal spise middag, hver dag han er her mens han driver på? Jeg er ganske ny på dette her, så jeg må bare spørre. Da vi hadde bekjente som hjalp oss, så lagde jeg store middager hver dag, og det var litt av en stress, men det måtte til. De kjenner vi liksom, men han her kjenner vi ikke, så jeg vet ikke hva som er vanlig? Jeg spør sikkert rart, men jeg måtte bare. Blir virkelig takknemlig for svar:) Anonymous poster hash: 2ca72...f15
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Nei, det trenger du ikke. Han gjør en jobb, ikke en tjeneste
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Nei, det trenger du ikke. Han gjør en jobb, ikke en tjeneste Ok, takk så mye for svar. Anonymous poster hash: 2ca72...f15
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Nei, det trenger du ikke. men jeg ville tilbudt en kopp kaffe i løpet av faren, eller en termos! Anonymous poster hash: 5012b...385
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Skrevet 1. juli 2014 Nei, det trenger du ikke. men jeg ville tilbudt en kopp kaffe i løpet av faren, eller en termos!Anonymous poster hash: 5012b...385 Ja, det tenkte jeg å gjøre, sette ut kaffekanne hver morgen, så han kan lage seg kaffe og litt snacks. Anonymous poster hash: 2ca72...f15
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #6 Skrevet 1. juli 2014 Middag er helt unødvendig. Han vil nok heller bli tidligere ferdig og dra hjem til seg selv også enn å spise middag med dere, men han bør ha tilgang til toalettet hele dagen og mulighet til å hente vann, koble til strøm ol. Anonymous poster hash: 06f21...89b
Fandens Oldemor Skrevet 1. juli 2014 #7 Skrevet 1. juli 2014 Jeg ba "min" inn på middag. Det var helt uaktuelt å sitte og spise mens han hang i vinduet og malte. Han måtte jo ha mat, og hadde ikke kommet til å tatt pause hvis det ikke var for at jeg foreslo det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå