Gå til innhold

Hva er dine verste egenskaper?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg:

- utålmodig

- blir over snitt lei meg av kritikk

-er et skikkelig rotehode

-dårlig til å holde på hemmeligheter

 

 

Anonymous poster hash: f7d85...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Skrevet

Veldig utolmodig. V. E. L. D. I. G.

 

Anonymous poster hash: 06d78...f93

Skrevet

Jeg er sosial analfabet. Har vært mobbet hele oppveksten og har så å si ikke lekt med andre barn. Så jeg er helt hjelpesløs i sosiale settinger, tråkker ofte i salaten, noe som gjør at ingen vil være venn eller kjæreste med meg, og ingen bortsett fra barna er glad i meg.



Anonymous poster hash: b5f5a...821
Skrevet

Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre..

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Skrevet

Jeg er for ærlig til tider, og pakker ikke inn ting i glitrende julepapir når jeg vil ha noe sagt. Det resulterer ofte i sure folk, men samtidig er det jo noen som setter pris på klar tale.

 

Jeg er hissig. Fyrer meg lett opp.

 

 



Anonymous poster hash: afd90...2e5
Skrevet

 

Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre..

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc.

 

Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Skrevet

-matlaging

-fins ikj ett snev av støv på hjernen så husarbeid bli ofte utsatt og utsatt :/

-å holde Me t en dag Me søtt og godt osv

kommer ikke på mere i farta..

 

Anonymous poster hash: c2827...626

Skrevet

 

 

Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre..

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc.

 

Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Skulle gjerne kommet og reddet deg.. Hvor skulle vi reist?

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hater husarbeid, så huset ser ut deretter.

 

Ganske påståelig av meg og kan bli hissig.

Skrevet

Tja, hvor skal man begynne.... :P

 

- Lat

- Hater å drive med husarbeid, og ender ofte med å glo TV istedenfor.

- Altfor "blaut" når det kommer til ungen som nærmer seg trassalder.

- Blir også altfor lett irritert over at ungen roter, bråker og sutrer.

- Tiltaksløs

- Uengasjert

- Rotehue

- Distre

 



Anonymous poster hash: d825c...0ed
Skrevet

Lat

Sover lenge

Distre

Sur over rare ting

 

Anonymous poster hash: 5c3fe...75c

Skrevet

Påståelig, sta og tåler ikke kritikk mener min kjære. Jeg mener det er han som er påståelig og sta siden han ikke vil gi seg 😉

Skrevet

Utålmodig

Litt for opptatt av fasade

Blir veldig nedfor av kritikk

Rastløs. Jeg må alltid styre med noe, enten et prosjekt inne eller ute i hagen. Har vi ikke mer å gjøre med huset, må jeg bort å finne på noe. Blir gal av meg selv. Ønsker å være en avslappet sjel. 



Anonymous poster hash: 03fad...14a
Skrevet

Distrè, takler kritikk dårlig, klarer ikke alltid å holde kjeft om ting jeg burde holde kjeft om, lar fattighet, elendighet og sykdom går for lett inn på meg



Anonymous poster hash: ff2fe...c7c
Skrevet

 

 

 

Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre..

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc.

 

Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Skulle gjerne kommet og reddet deg.. Hvor skulle vi reist?

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Takk! Hvor som helst bare ikke her.

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Skrevet

 

 

 

 

Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre..

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc.

 

Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Skulle gjerne kommet og reddet deg.. Hvor skulle vi reist?

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Takk! Hvor som helst bare ikke her.

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Cruise i karibien? Jeg blir med!

 

Anonymous poster hash: 5a2ab...f92

Skrevet

Blir fort misunnelig på andre. Hater det.

 

Anonymous poster hash: 3f438...5e8

Skrevet

 

 

 

 

 

Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre..

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc.

 

Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Skulle gjerne kommet og reddet deg.. Hvor skulle vi reist?

 

Anonymous poster hash: 5616e...c29

Takk! Hvor som helst bare ikke her.

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Cruise i karibien? Jeg blir med!

 

Anonymous poster hash: 5a2ab...f92

Herlig! Jeg er med!!

 

Anonymous poster hash: 111bb...681

Skrevet

Verste egenskap, hmmm ;)

 

Hater å rydde, panikkrydder når jeg vet noen skal komme innom.

 

Er lat, elsker å sitte med iPad og tv.

 

Tåler dårlig kritikk, veldig nærtagende og tårene kommer.

 

Kan bli en smule uttålmodig med unger i hus hele dagen nå når det er ferie. Hadde vært deilig om de av og til var hos noen andre :P

 

Anonymous poster hash: 2536c...f6c

Skrevet

Utålmodig

Kort lunte

Capslocken på hele dagen nå når ungene er hjemme og de krangler, herjer, roter. Når de ikke gjør det roper de på mammaaaaaa hele dagen.

Er så stresset pga at jeg har mange ting jeg skal ordne før vi drar på ferie, men får ikke gjort en dritt på dagtid, og må sitte hele kvelden og bestille klær på nett, betale regninger, ordne med papirer til jobb osv.

Og den dårlige samvittigheten river og sliter i meg:-(

Er veldig var for kritikk. Kan kverne på deg som ble sagt i det uendelige.

Kan oppføre meg ganske cocky ute blant folk, har ADHD og snakker lenge før jeg tenker.

 

Prioriterer søvn fremfor husarbeid, så deg ser ikke ut her hjemme til tider.

 

Altfor opptatt av hvordan jeg ser ut.

 

Anonymous poster hash: 5652f...bd6

Gjest lillehi
Skrevet

Hater husarbeid

Dumsnill, lar meg lett utnytte

Vanskelig for meg å tenke positivt

Krisemaksimerer

Ikke så flink til å lage mat😔🙊

Skrevet

Jeg er ekstremt utålmodig

Veldig følsom og griner lett om jeg får kritikk

Dumsnill, lar meg lett overkjøre

Vulgær i kjeften

Hissig, fyrer meg opp raskere enn en rakkett på nyttårsaften.

 

 



Anonymous poster hash: 24e98...aa6
Skrevet

Utålmodig, veldig.

Planlegger alt.

Tør ikke å si nei.

 

 

Anonymous poster hash: b8e43...c34

Skrevet

-Støv på hjernen

-kontrollfreak

-sta

-temperamentsfull

 

Er sikkert mer,men det er de som er mest tydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...