Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Jeg: - utålmodig - blir over snitt lei meg av kritikk -er et skikkelig rotehode -dårlig til å holde på hemmeligheter Anonymous poster hash: f7d85...85a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like! Anonymous poster hash: 111bb...681
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Veldig utolmodig. V. E. L. D. I. G. Anonymous poster hash: 06d78...f93
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er sosial analfabet. Har vært mobbet hele oppveksten og har så å si ikke lekt med andre barn. Så jeg er helt hjelpesløs i sosiale settinger, tråkker ofte i salaten, noe som gjør at ingen vil være venn eller kjæreste med meg, og ingen bortsett fra barna er glad i meg. Anonymous poster hash: b5f5a...821
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like! Anonymous poster hash: 111bb...681 Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre.. Anonymous poster hash: 5616e...c29
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er for ærlig til tider, og pakker ikke inn ting i glitrende julepapir når jeg vil ha noe sagt. Det resulterer ofte i sure folk, men samtidig er det jo noen som setter pris på klar tale. Jeg er hissig. Fyrer meg lett opp. Anonymous poster hash: afd90...2e5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like! Anonymous poster hash: 111bb...681 Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre.. Anonymous poster hash: 5616e...c29 Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc. Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra! Anonymous poster hash: 111bb...681
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 -matlaging -fins ikj ett snev av støv på hjernen så husarbeid bli ofte utsatt og utsatt :/ -å holde Me t en dag Me søtt og godt osv kommer ikke på mere i farta.. Anonymous poster hash: c2827...626
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like! Anonymous poster hash: 111bb...681 Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre.. Anonymous poster hash: 5616e...c29 Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc. Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra! Anonymous poster hash: 111bb...681 Skulle gjerne kommet og reddet deg.. Hvor skulle vi reist? Anonymous poster hash: 5616e...c29
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Hater husarbeid, så huset ser ut deretter. Ganske påståelig av meg og kan bli hissig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Tja, hvor skal man begynne.... - Lat - Hater å drive med husarbeid, og ender ofte med å glo TV istedenfor. - Altfor "blaut" når det kommer til ungen som nærmer seg trassalder. - Blir også altfor lett irritert over at ungen roter, bråker og sutrer. - Tiltaksløs - Uengasjert - Rotehue - Distre Anonymous poster hash: d825c...0ed
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Lat Sover lenge Distre Sur over rare ting Anonymous poster hash: 5c3fe...75c
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Påståelig, sta og tåler ikke kritikk mener min kjære. Jeg mener det er han som er påståelig og sta siden han ikke vil gi seg 😉
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #14 Skrevet 30. juni 2014 Utålmodig Litt for opptatt av fasade Blir veldig nedfor av kritikk Rastløs. Jeg må alltid styre med noe, enten et prosjekt inne eller ute i hagen. Har vi ikke mer å gjøre med huset, må jeg bort å finne på noe. Blir gal av meg selv. Ønsker å være en avslappet sjel. Anonymous poster hash: 03fad...14a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #15 Skrevet 30. juni 2014 Distrè, takler kritikk dårlig, klarer ikke alltid å holde kjeft om ting jeg burde holde kjeft om, lar fattighet, elendighet og sykdom går for lett inn på meg Anonymous poster hash: ff2fe...c7c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #16 Skrevet 30. juni 2014 Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like! Anonymous poster hash: 111bb...681 Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre.. Anonymous poster hash: 5616e...c29 Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc. Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra! Anonymous poster hash: 111bb...681 Skulle gjerne kommet og reddet deg.. Hvor skulle vi reist? Anonymous poster hash: 5616e...c29 Takk! Hvor som helst bare ikke her. Anonymous poster hash: 111bb...681
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #17 Skrevet 30. juni 2014 Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like! Anonymous poster hash: 111bb...681 Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre.. Anonymous poster hash: 5616e...c29 Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc. Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra! Anonymous poster hash: 111bb...681 Skulle gjerne kommet og reddet deg.. Hvor skulle vi reist? Anonymous poster hash: 5616e...c29 Takk! Hvor som helst bare ikke her. Anonymous poster hash: 111bb...681 Cruise i karibien? Jeg blir med! Anonymous poster hash: 5a2ab...f92
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #18 Skrevet 30. juni 2014 Blir fort misunnelig på andre. Hater det. Anonymous poster hash: 3f438...5e8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #19 Skrevet 30. juni 2014 Er så jævla piss lei!!!!!!!!!!!! Alt med barn!!!! Alt er et helvete uten like! Anonymous poster hash: 111bb...681 Enig med deg, selv om du sier det litt voldsomt. Jeg er også frygtelig lei unger og angrer mange ganger på at vi fikk tre.. Anonymous poster hash: 5616e...c29 Har tre jeg også. Sitter nå midt i legging med folk som nekter å sove og maser om at de er sultne etc. Fy faen få meg vekk herfra. Dette er et fengsel!! Kommer meg aldri ut herfra! Anonymous poster hash: 111bb...681 Skulle gjerne kommet og reddet deg.. Hvor skulle vi reist? Anonymous poster hash: 5616e...c29 Takk! Hvor som helst bare ikke her. Anonymous poster hash: 111bb...681 Cruise i karibien? Jeg blir med! Anonymous poster hash: 5a2ab...f92 Herlig! Jeg er med!! Anonymous poster hash: 111bb...681
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #20 Skrevet 30. juni 2014 Verste egenskap, hmmm Hater å rydde, panikkrydder når jeg vet noen skal komme innom. Er lat, elsker å sitte med iPad og tv. Tåler dårlig kritikk, veldig nærtagende og tårene kommer. Kan bli en smule uttålmodig med unger i hus hele dagen nå når det er ferie. Hadde vært deilig om de av og til var hos noen andre Anonymous poster hash: 2536c...f6c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #21 Skrevet 30. juni 2014 Utålmodig Kort lunte Capslocken på hele dagen nå når ungene er hjemme og de krangler, herjer, roter. Når de ikke gjør det roper de på mammaaaaaa hele dagen. Er så stresset pga at jeg har mange ting jeg skal ordne før vi drar på ferie, men får ikke gjort en dritt på dagtid, og må sitte hele kvelden og bestille klær på nett, betale regninger, ordne med papirer til jobb osv. Og den dårlige samvittigheten river og sliter i meg:-( Er veldig var for kritikk. Kan kverne på deg som ble sagt i det uendelige. Kan oppføre meg ganske cocky ute blant folk, har ADHD og snakker lenge før jeg tenker. Prioriterer søvn fremfor husarbeid, så deg ser ikke ut her hjemme til tider. Altfor opptatt av hvordan jeg ser ut. Anonymous poster hash: 5652f...bd6
Gjest lillehi Skrevet 30. juni 2014 #22 Skrevet 30. juni 2014 Hater husarbeid Dumsnill, lar meg lett utnytte Vanskelig for meg å tenke positivt Krisemaksimerer Ikke så flink til å lage mat😔🙊
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #23 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er ekstremt utålmodig Veldig følsom og griner lett om jeg får kritikk Dumsnill, lar meg lett overkjøre Vulgær i kjeften Hissig, fyrer meg opp raskere enn en rakkett på nyttårsaften. Anonymous poster hash: 24e98...aa6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #24 Skrevet 30. juni 2014 Utålmodig, veldig. Planlegger alt. Tør ikke å si nei. Anonymous poster hash: b8e43...c34
Kortslutning Skrevet 30. juni 2014 #25 Skrevet 30. juni 2014 -Støv på hjernen -kontrollfreak -sta -temperamentsfull Er sikkert mer,men det er de som er mest tydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå