Gå til innhold

Angående baby og rutiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid som mål å få babyen i seng til kl 19 men noen ganger har hun sovet lite på dagen og blir trøtt tidligere. Noen ganger har hun sovnet i bilen og er ikke trøtt klokken 19. Har klokka noe å si så lenge man kjører de samme rutinene på kvelden?

Anonymous poster hash: 41819...a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Hvorfor er det så viktig med rutiner?

La barnet styre søvnen selv, det blir mindre stress for både store og små.

Anonymous poster hash: 1e0c5...a0f

Skrevet

Nei, det er få babyer som kan klokken. :) Så lenge man følger samme rutine, så har ikke selve klokkeslettet noe å si..

Anonymous poster hash: 836ce...c05
Skrevet

5 mnd og vi sliter enormt med søvnen så fikk tips om å følge rutiner til punkt og prikke..

Skrevet

Spurte helsesøster om akkurat det samme. Hun sovner hver gang vi kjører. Svaret jeg fikk var at da var det bedre å utsette legging fremfor å legge en baby som ikke er trøtt:-)

Anonymous poster hash: 6bbed...1c6

Skrevet

Spurte helsesøster om akkurat det samme. Hun sovner hver gang vi kjører. Svaret jeg fikk var at da var det bedre å utsette legging fremfor å legge en baby som ikke er trøtt:-)

Anonymous poster hash: 6bbed...1c6

Takk! Frøkna her sovner alltid i bilen og hun må være våken ca 3 timer før hun legges så hadde vært kjedelig å ikke kunne dratt ut etter kl 16 :P

Skrevet

Forskjell på rutiner og klokka etter min mening.

Ha samme kveldstell og gi F i klokka ;)

Anonymous poster hash: d804a...3db

Skrevet

Den babyen vi har no er berre å gløyme å legge før ho er trøtt. Eldste kunne vi legge kl 20 om ho så sov til kl 19. Ungar er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...