Gå til innhold

Må man ha sorte møbler til sort skinnsofa??? interiør eksperter, se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sort skinnsofa fordi det er ganske praktisk pga små barn. Men nå har jeg gått så himla lei av alle de sorte møblene! Avkariumet må vi ha, pga mannen (!), og det er sort. Resten vil jeg bytte ut! Veggene er sand. Tips, råd?

Anonymous poster hash: 03714...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går helt fint med f.eks hvite møbler da! :)

Anonymous poster hash: f3c62...4c1

Skrevet

Jeg hadde brune møbler til sort skinnsofa, har byttet alt til hvitt og det er ikke mye pent. Har bestilt ny sofa i stoff, nå er ungene store nok til at vi sier farvel til skinn.

Anonymous poster hash: 09f37...4e2

Skrevet

Selvsagt kan du ha andre farger enn svart. Svarte møbler er jo veldig dystre, i tillegg til at alt av støv vises på de. Lyst tre hadde jeg gått for.

Nå må jeg innrømme at svarte skinnmøbler aldri hadde kommet inn i vårt hjem.

Anonymous poster hash: 78342...d86

Skrevet

Som selvutnevnt interiørekspert har jeg to råd til deg: Kast den svarte skinnsofaen, og flytt det grusomme akvariet til kjelleren eller noe.

Anonymous poster hash: b622e...49a
Skrevet

Som selvutnevnt interiørekspert har jeg to råd til deg: Kast den svarte skinnsofaen, og flytt det grusomme akvariet til kjelleren eller noe.

Anonymous poster hash: b622e...49a

Hehe, bor i en liten leilighet, og da blir det bare stua. Dessverre er mannen helt oppslukt i alt av akvarium. Skulle gjerne gjerne gjerne gjerne gjerne kvittet meg med den. Den bruker tross alt en hel vegg i stua!! Har bare to andre vegger, pga et med vinduer osv. huff og huff. Hi

Anonymous poster hash: 03714...19b

Skrevet

Hadde prøvd å kvittet meg med sofa. Mange fine med vaskbare trekk. Med lyse fine farger vil akvarium sikkert se bedre ut og. Vanskelig å finne noe som passer med svart skinnsofa dessverre.

Anonymous poster hash: 842e9...ccd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...