Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Trønderdialekten.. Uff, blir fysisk kvalm !! Anonymous poster hash: 621d4...289
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Rettelse: verste!! Anonymous poster hash: a6ae5...f18
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Nå igjen? Virkelig? Synes dette begynner å bli mer enn lovlig barnslig! Anonymous poster hash: 66ce0...63c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Grimstad-dialekta. Anonymous poster hash: ac689...a61
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Klarer ikke ta folk som ikke kan og/å reglene seriøst. Det legger liksom lista for intelligensen. Anonymous poster hash: 657ad...475
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Rogalendinger Anonymous poster hash: f3655...6f1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Stavanger og området rundt. GRUSOM dialekt! Anonymous poster hash: 0faf5...092
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Klarer ikke ta folk som ikke kan og/å reglene seriøst. Det legger liksom lista for intelligensen. Anonymous poster hash: 657ad...475 Da skulle jeg likt å sett deg utføre min jobb noe du neppe hadde klart med den holdningen. Si årsinntekten din så skal vi se hvem som er den smarte av oss 😄😄😄 Anonymous poster hash: a6ae5...f18
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Klarer ikke ta folk som ikke kan og/å reglene seriøst. Det legger liksom lista for intelligensen. Anonymous poster hash: 657ad...475 Da skulle jeg likt å sett deg utføre min jobb noe du neppe hadde klart med den holdningen. Si årsinntekten din så skal vi se hvem som er den smarte av oss 😄😄😄 Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Så alle smarte tjener godt ? 😭 Anonymous poster hash: d9ec4...7a2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Klarer ikke ta folk som ikke kan og/å reglene seriøst. Det legger liksom lista for intelligensen. Anonymous poster hash: 657ad...475 Da skulle jeg likt å sett deg utføre min jobb noe du neppe hadde klart med den holdningen. Si årsinntekten din så skal vi se hvem som er den smarte av oss 😄😄😄 Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Så alle smarte tjener godt ? 😭 Anonymous poster hash: d9ec4...7a2 Nei absolutt ikke men det er heller ingen med lav intelligens som kan ha min jobb og årsinntekt. Så iq er nok ikke basset på og/å teorien til anonym. Anonymous poster hash: a6ae5...f18
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Arendal-Grimstad eller der omkring. Anonymous poster hash: da9d7...bd6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #14 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Klarer ikke ta folk som ikke kan og/å reglene seriøst. Det legger liksom lista for intelligensen. Anonymous poster hash: 657ad...475 Da skulle jeg likt å sett deg utføre min jobb noe du neppe hadde klart med den holdningen. Si årsinntekten din så skal vi se hvem som er den smarte av oss 😄😄😄 Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Så alle smarte tjener godt ? 😭 Anonymous poster hash: d9ec4...7a2 Nei absolutt ikke men det er heller ingen med lav intelligens som kan ha min jobb og årsinntekt. Så iq er nok ikke basset på og/å teorien til anonym. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Basset? Er det hunderasen du snakker om da?? Anonymous poster hash: 657ad...475
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 30. juni 2014 #15 Skrevet 30. juni 2014 Hvorfor ikke se etter det positive i dem du møter, istedet for å dømme dem nord og ned pga dialekt, eller bruk av tunika, skrivefeil eller hva det skal være. Jeg er sikker på at du finner noe positivt hvis du vil, og dropper å se etter det som er negativt. Alt blir mye triveligere da, det er jeg sikker på;-) Hilsen ei med en forhatt dialekt.
PrinsesseHengepupp Skrevet 30. juni 2014 #16 Skrevet 30. juni 2014 Jeg vet jeg ikke er den smarteste her inne, så kan noen være så snill å forklare meg hva som er poenget med disse hat-trådene?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #17 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Klarer ikke ta folk som ikke kan og/å reglene seriøst. Det legger liksom lista for intelligensen. Anonymous poster hash: 657ad...475 Da skulle jeg likt å sett deg utføre min jobb noe du neppe hadde klart med den holdningen. Si årsinntekten din så skal vi se hvem som er den smarte av oss 😄😄😄 Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Så alle smarte tjener godt ? 😭 Anonymous poster hash: d9ec4...7a2 Nei absolutt ikke men det er heller ingen med lav intelligens som kan ha min jobb og årsinntekt. Så iq er nok ikke basset på og/å teorien til anonym. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Basset? Er det hunderasen du snakker om da?? Anonymous poster hash: 657ad...475 Riktig tegnsetting er også fint. Hørt om bruk av komma i setninger? Anonymous poster hash: 657ad...475
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #18 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Klarer ikke ta folk som ikke kan og/å reglene seriøst. Det legger liksom lista for intelligensen. Anonymous poster hash: 657ad...475 Da skulle jeg likt å sett deg utføre min jobb noe du neppe hadde klart med den holdningen. Si årsinntekten din så skal vi se hvem som er den smarte av oss 😄😄😄 Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Så alle smarte tjener godt ? 😭 Anonymous poster hash: d9ec4...7a2 Nei absolutt ikke men det er heller ingen med lav intelligens som kan ha min jobb og årsinntekt. Så iq er nok ikke basset på og/å teorien til anonym. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Basset? Er det hunderasen du snakker om da?? Anonymous poster hash: 657ad...475 Riktig tegnsetting er også fint. Hørt om bruk av komma i setninger? Anonymous poster hash: 657ad...475 Hahaha basert forbanna ordliste. Håper ikke du har barn. Skal vedde for at du er feit og arbeidsledig. Lyser NAV og venneløs av deg. Haha ler av slike som deg. Gidder ikke diskutere mer med deg, det er du ikke verdt. 😆😆 Anonymous poster hash: a6ae5...f18
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #19 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Klarer ikke ta folk som ikke kan og/å reglene seriøst. Det legger liksom lista for intelligensen. Anonymous poster hash: 657ad...475 Da skulle jeg likt å sett deg utføre min jobb noe du neppe hadde klart med den holdningen. Si årsinntekten din så skal vi se hvem som er den smarte av oss 😄😄😄 Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Så alle smarte tjener godt ? 😭 Anonymous poster hash: d9ec4...7a2 Nei absolutt ikke men det er heller ingen med lav intelligens som kan ha min jobb og årsinntekt. Så iq er nok ikke basset på og/å teorien til anonym. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Basset? Er det hunderasen du snakker om da?? Anonymous poster hash: 657ad...475 Riktig tegnsetting er også fint. Hørt om bruk av komma i setninger? Anonymous poster hash: 657ad...475 Hahaha basert forbanna ordliste. Håper ikke du har barn. Skal vedde for at du er feit og arbeidsledig. Lyser NAV og venneløs av deg. Haha ler av slike som deg. Gidder ikke diskutere mer med deg, det er du ikke verdt. 😆😆 Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Ikke arbeidsledig. 1,70 lang 58 kg. Aldri fått noe annet enn barnetrygd fra NAV. Tjener ikke verst. Tviler på at du tjener mye mer enn meg. Har masse venner. Er veldig fornøyd med livet. Syns bare folk som ikke kan ta andre seriøs bare pga dialekt er litt trangsynte. Anonymous poster hash: 657ad...475
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #20 Skrevet 30. juni 2014 Bergens dialekta......grøssssssss Anonymous poster hash: 4d5a3...863
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #21 Skrevet 30. juni 2014 Alle dialekter er fine. Noen er kanskje vakrere enn andre, men ingen er stygge, og vi har en enorm språkrikdom i alle dialektene i det lange landet vårt. Det som, etter min mening, er mye verre å høre på enn hvilken som helst dialekt, er når folk knoter. Det verste eksemplet i så måte, er vel tidligere leder i YS Jan Andersen-Gott, som snakka det han nok trodde var riksmål, med gudbrandsdalsk tonefall. Grufullt! Anonymous poster hash: 3def3...58a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #22 Skrevet 30. juni 2014 Romsdalingene høres utrolig lite smarte ut når de prater. Da dialekten er så utrolig fjortis og usofistikert.. Anonymous poster hash: 01414...b1d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #23 Skrevet 30. juni 2014 Her er det Toten dialekten. Syntes den et skikkelig harry. Klarer ikke ta folk seriøst hvis de åpner munnen å har den dialekten da det høres så grusomt ut. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Klarer ikke ta folk som ikke kan og/å reglene seriøst. Det legger liksom lista for intelligensen. Anonymous poster hash: 657ad...475 Da skulle jeg likt å sett deg utføre min jobb noe du neppe hadde klart med den holdningen. Si årsinntekten din så skal vi se hvem som er den smarte av oss 😄😄😄 Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Så alle smarte tjener godt ? 😭 Anonymous poster hash: d9ec4...7a2 Nei absolutt ikke men det er heller ingen med lav intelligens som kan ha min jobb og årsinntekt. Så iq er nok ikke basset på og/å teorien til anonym. Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Basset? Er det hunderasen du snakker om da?? Anonymous poster hash: 657ad...475 Riktig tegnsetting er også fint. Hørt om bruk av komma i setninger? Anonymous poster hash: 657ad...475 Hahaha basert forbanna ordliste. Håper ikke du har barn. Skal vedde for at du er feit og arbeidsledig. Lyser NAV og venneløs av deg. Haha ler av slike som deg. Gidder ikke diskutere mer med deg, det er du ikke verdt. 😆😆 Anonymous poster hash: a6ae5...f18 Å spy ut eder og galle på den måten har ingen ting med høy iq eller høy lønn. Heller lavere intelligens. Fysj du kan ikke være riktig velbevart? Anonymous poster hash: b8932...1c6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #25 Skrevet 30. juni 2014 Stavanger.. Altså, en mann kan være litt sjarmerende, men en blond høyrøsta skingrende dame er GRUSOMT. Er ikke fan av trønderdialekta heller. Syns og at min egen dialekt er grusom når man hører den på tv.. Anonymous poster hash: 831d2...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå