Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Jeg blir sprø. Femåringen (snart 6) er i følge ham selv sulten hele tiden. En halvtime etter et måltid gnåler han frem til nesten måltid om at han er sulten, og snoker i kjøleskapet og henger på kjøkkenet. Jeg er drittlei, prøvde en periode å gi ham mat fordi jeg trodde seriøst han var skikkelig sulten sånn som han sutret og gnålte, men det ble bare et tygg før han var mett. Bare tull med andre ord, men det slutter ikke. Han hører ikke etter om vi ber ham tie stille og slutte å mase om noe å spise på, han bare fortsetter. Kan jeg be ham gå på rommet hver gang han maser mellom måltidene, eller blir det for drøyt? Er det bedre å bare overse ham og late som vi ikke hører? Anonymous poster hash: 41c97...6fc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Vokseperiode kanskje? Gi han frukt. Spiser han ikke er han heller ikke sulten. Rommet neste Anonymous poster hash: 026f2...6dd
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Ikke frukt, heller grønnsaker da. Mye fruktsukker, søtt og godt. Gulrot, kålrabi - mye bedre:-)
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Skrell, skjær i staver og ha fritt tilgjengelig:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Eller grønnsaker så klart Mente det at barn som er sulten får spise det som tilbys og ikke altid frukt/grønnsaker faller i smak. Prøve prosjekt på våre. De sluttet fort å mase etter mat De ventet heller til neste måltid. Anonymous poster hash: 026f2...6dd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 God idè! Min gidder sjeldent spise mer enn en gulrotstav likevel.. Skal gjøre det, takk! Anonymous poster hash: 41c97...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå