Gå til innhold

Hva kjøpe til en mann som har "alt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har bursdag snart, men det er jo klin umulig å finne han gave!

Hva hadde deres mann svart hvis dere hadde spurt hva han ønsket seg?

Anonymous poster hash: 2e4e0...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gav min mann en "gavekalendet", han får velge en ting hver mnd i et år. Det er alt fra seksuelle ting til småting som å rense takrennene, rydde kjelleren etc..

Anonymous poster hash: 811d3...f63

Skrevet

Jeg kjøpte en fin weekendbag fra Tiger of Sweden. Den kan han bruke på jobbreiser, eller når vi drar på tur :)

Ellers har jeg kjøpt klokke, klær, sko, parfyme... Hvis dere bor sånn til at dere har tilgang på opplevelser, er jo det supert. Enten en kamp, konsert, liten reise, etc.

Anonymous poster hash: 4015c...dda

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han ønsker seg treningsting. Klær, sko, duppedingser til mobilen (type nike-sko med skritteller eller hva det nå enn er) og sånne ting.. Ellers er klær alltid velkomment.
Men om han virkelig har ALT, da ville jeg droppa gaven, og heller tatt han med ut for å spise :)

Skrevet

Opplevelser! :) Det er også mer miljøvennlig.

Anonymous poster hash: b71df...036
Skrevet

Når min mann fylte år ga jeg ham en "blåtur". Han visste ingenting om planene, vi hadde piknik i en park, kaffe og kake på kafé, gikk på akvariet, utepils på bryggen, tur opp på Ulriken hvor vi drakk enda mer øl og så avsluttet vi dagen på restaurant. Dette satt han veldig pris på og at jeg hadde planlagt alt på forhånd. En minnerik dag for oss begge :)

Anonymous poster hash: 59617...58c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...