Gå til innhold

Kan man ha mekling hver for seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og bf snakker ikke godt sammen eller samarbeider,så lurte på om vi  får mekle hver for oss, at jeg møter opp først og sier mitt,så han.

Noe som vet?

Anonymous poster hash: 990a3...b81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget med meklingen er at dere skal prøve å bli enige sammen med en profesjonell som leder dere på vei. Dere må kunne sitte i samme rom å prate. Dere har barn sammen og må samarbeide fremover.

Skrevet

Jeg hadde mekling alene. Barnefaren hadde ikke noe samtale. Hadde med legeerklæring så jeg meklet med megselv og saksbehandler ;)

Det var ikke ofte de opplevde dette.

Anonymous poster hash: d9761...134

Skrevet

Poenget med meklingen er at dere skal prøve å bli enige sammen med en profesjonell som leder dere på vei. Dere må kunne sitte i samme rom å prate. Dere har barn sammen og må samarbeide fremover.

Det er ikke så lett når den ene faktisk ikke er i stand til å samarbeide...

HI; Jeg skjønner det er vanskelig, men du vinner mye på å møte opp å faktisk prøve! Lykke til! Been there...

Anonymous poster hash: 7a952...1f7

Skrevet

Dere skal kunne vise at dere kan samarbeide pga barna! Da blir det tåpelig og møte vær for dere.

Vi var på mekling forrige uke. Det var oss og åtte par på venterommet.

Vi er venner, pratet og lo under ventingen.

Par nr 1: stod fem meter fra hverandre.

Par nr 2: far stod ute og mor satt inne.

De andre parene satt i vær sin stol og nesten drepte hverandre med blikkene.

TENK PÅ BARNA. ER DET SÅNNE FORBILDER DERE VIL VÆRE?

Glad jeg og min eks mann samarbeider pga barnas beste. Alt var pratet om og bestemt før møtet. Noe hun på megler kontoret ga oss skryt for.

Som hun sa: å se foreldre som ikke kan sette sine egne følelser til side pga barna gjør vondt.

Anonymous poster hash: 78a0a...423

Skrevet

Vi var så enige at vi var inne 5 minutter tror jeg- samarbeider godt ennå og gjør innimellom ting sammen :)

Anonymous poster hash: fcb93...e8d
Skrevet

Jeg meklet med meg selv jeg. Det var litt småteit, men fikk i hvert fall svarene jeg ville ha.

eneste grunnen til at jeg møtte opp var at nav krever meklingsattest før man kan få stønader, selv om bf flyttet ut av landet...

Skrevet

Jeg måtte også mekle med meg selv, for eksen gadd aldri komme på møte. Nå har han ikke ungene så jeg trenger ikke ha et samarbeid med ham.

Anonymous poster hash: f094b...525
Skrevet

Jeg og eks var hver for oss etter sterkt ønske fra meg. Meningen var at vi skulle på felles senere men fikk beskjed fra fvk at det var unødvendig. Eks hadde fremstått slik jeg hadde sagt og fikk beskjed om å ringe barnevernsvakten om han krevde samvær.

Så ja, i visse tilfeller går det.Alle er ikke "friske" i toppen og da tas det spesielle hensyn.

Anonymous poster hash: 45a80...c54

Skrevet

Må ta hensyn til sønnen vår på 3 år også, han må bli med. at faren ikke oppfører seg er ikke min feil

Skrevet

Må ta hensyn til sønnen vår på 3 år også, han må bli med. at faren ikke oppfører seg er ikke min feil

Du tar selvsagt ikke barnet med på meklingen og det er heller tvilsomt at barnet får bli med inn. Klarer 3åringen å vente alene utenfor?

Anonymous poster hash: 8c06a...774

Skrevet

Øøh, jeg håper virkelig ingen lar en treåring sitte alene på et venterom!!!!

Anonymous poster hash: 1de11...24c

Skrevet

Øøh, jeg håper virkelig ingen lar en treåring sitte alene på et venterom!!!!

Anonymous poster hash: 1de11...24c

Nettopp. Derfor lar man barn bli hjemme når voksne skal snakke om voksenting.

Anonymous poster hash: 8c06a...774

Skrevet

Man skaffer barnevakt, man tar Ikke med barnet på noe slikt.

Anonymous poster hash: f6d8e...4be
Skrevet

Fvk er klar over han skal bli med inn,og de sa ingenting på det,derfor må jeg få den timen alene og far senere, har ikke familie i nærheten og han begynner ikke i barnehagen før August

Skrevet

I noen komuner har de startet et prosjekt der barna skal være med på meklingen.

Anonymous poster hash: db874...3ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...