Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Kan noen fortelle meg at det virkelig blir bedre? Skrik og sutring dagen lang, slåing, vil en ting og i neste øyeblikk vil hen ikke likevel. Sover plustelig minimalt om natt og det må tre timer til med skrik før hen klarer å duppe i noen minutter, så er alt bra i en time før det er på an igjen. Er såååå sliten av dette nå og aner ikke hva jeg skal gjøre lengre. Pappan jobber lange dager og er borte fra fuglene skriker god morgen til det er leggetid, så jeg sitter med alt alene. Hen er ganske sen språklig (ØNH-barn) og klarer jo heller ikke gi beskjed om ting. Men jeg er her med hen, sitter der når det er som verst, trøster, gir avstand om hen vil det og ekstra nærhet om hen vil det, når hen slår tar jeg hen vekk fra situasjonen og forklarer kort hvorfor en ikke skal slå, men hen forstår jo ikke. Har pågått i et halvt år nå. Har bare lyst til å begrave meg ti fot under jorden. Søvnmangel, matmangel, har jo mangel på alt nå, og hele situasjonen gjør at jeg taper det lille jeg har av vekt. Så jeg har null energi. Hva pokker gjør jeg om dette fortsetter til hen er voksen? Et barn kan vel ikke være så gale i all evighet?? Anonymous poster hash: 12a83...964
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Sånn det er med små barn. Ta deg sammen! Anonymous poster hash: f8ce0...56e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Ta meg sammen? Hva i alle dager er det for et svar å gi da? Jeg er her 100% for barnet mitt og gjør mitt aller aller aller beste for at mitt barn skal ha det bra. Men jeg er rett og slett sliten. Anonymous poster hash: 12a83...964
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Tving far på banen, jeg tror du trenger pause. Anonymous poster hash: 77125...785
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Klarte ikke å konsentrere meg om teksten... Alt jeg ser er hen, hen, hen... Hen??! Anonymous poster hash: 4495f...980
fordømte kvinnfolk Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Det blir bedre:) Bare ungen blir litt eldre.. skal han/hun ikke i barnehage snart også?
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Huff, det høres slitsomt ut. Hvor gammel er han? Har du sjekket han for allergier? Min hylte og skreik, viste seg å være melkeproteinallergi. Eldste var sånn og, men der sa alle bare "sånn er det"... Her ble det en ny verden når vi bytta melk! Hold ut, det vil bli bedre... og da kommer det noe annet som tapper deg for energi Men alt er bedre enn søvnløse netter
Zalosalutt Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Ja, det blir bedre! Nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet er, men min erfaring er at det aller meste går i faser. Om seks mnd er det noe annet som bekymrer/tapper deg også er det tusen nydelige øyeblikk oppi alt det slitsomme og vanskelige.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 For det første, drit i de stygge svarene noen må spy ut her:) Det går over, og det ER verdt det. Men enig i at det er lurt å sjekke med lege, kanskje også helsestasjon. Det kan være noe som gjør vondt eller plager på en eller annen måte. Og krev litt hjelp fra pappa. En liten pause gjør underverker. Anonymous poster hash: 9073d...b7c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Tror det blir bedre når du får hvilt deg selv. Jeg følte at mitt barn var blitt mindre krevende, for så å finne ut at hun var ca. den samme men sov litt lenger om morgenen, ergo mer søvn på meg. Synes det går i faser og det blir nok bedre :-) Anonymous poster hash: 145e2...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå