Gå til innhold

Dagmamma- hvor mye?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler man for en hvit dagmamma og hvor mye betaler man i skatt (prosenter)? 

 



Anonymous poster hash: 37414...c6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontantstøtte+barnehageplass pris.

 

Anonymous poster hash: 0e7bb...b3d

Skrevet

Hva er det da? 5000+2330, altså 7330 ca?

Sykt

 

Anonymous poster hash: c1224...9f6

Skrevet

Ca 5500kr for dagmamma. (Kontantstøtten er på 6000kr)

 

Anonymous poster hash: f9516...a9f

Skrevet

8000 kr per barn tok jeg som dagmamma i oslo.

Jeg passet tre barn :)



Anonymous poster hash: e909e...c4d
Skrevet

Her i Bergen er det vanlig å betale kontantstøtte+ det en barnehageplass koster.

Skrevet

8500 er det her, 6000 i kontantstøtte og 2500 som b.hagen hadde koset



Anonymous poster hash: 933e1...6e8
Skrevet

bor i østfold



Anonymous poster hash: 933e1...6e8
Skrevet

Bor også i østfold og etter å ha lest en diskusjon på nett så er det visst HELT SYKT å betale mer enn 3-4000.- for å ha barnet hos dagmamma på full plass. Dvs at foreldrene forventer gratis pass + at de sitter igjen med en grei sum når dagmammaen er betalt. For det er jo kun kontantstøttebarn det er snakk om. Det er sykt spør du meg.



Anonymous poster hash: 91160...319
Skrevet

 

8000 kr per barn tok jeg som dagmamma i oslo.

Jeg passet tre barn :)

 

Anonymous poster hash: e909e...c4d

 

Du jobber ikke som dagmamma fortsatt vel? Eller vet om noen gode? DESPERAT!!

 

Anonymous poster hash: 4cc6f...9f4

Skrevet

Synes ikke det er så syk pris jeg. 7-8 000 i måneden, det er da ikke så mye?! Og er jo ikke meningen at man skal sitte igjen med penger man ikke ville hatt hvis barnet gikk i barnehage!



Anonymous poster hash: 4cc6f...9f4
Skrevet

Jeg bor i Buskerud. Er utdannet førskolelærer, og kunne kanskje tenke meg et år til hjemme med barnet mitt + da å passe to barn ekstra... Om jeg får kontantstøtte + hva det ville ha kostet i barnehageplass så er det jo veldig bra, men har lest en del om at folk betaler mye mindre enn dettwe, og da kan det nok tenkes jeg er nødt til å tilbake i jobb for å få endene til å møtes. HI



Anonymous poster hash: 37414...c6b
Skrevet

 

Jeg bor i Buskerud. Er utdannet førskolelærer, og kunne kanskje tenke meg et år til hjemme med barnet mitt + da å passe to barn ekstra... Om jeg får kontantstøtte + hva det ville ha kostet i barnehageplass så er det jo veldig bra, men har lest en del om at folk betaler mye mindre enn dettwe, og da kan det nok tenkes jeg er nødt til å tilbake i jobb for å få endene til å møtes. HI

 

Anonymous poster hash: 37414...c6b

 

Det synes jeg høres veldig rart ut. Det er standard med kontantstøtte+bhg-pris her i Oslo iallefall.

 

Anonymous poster hash: 4cc6f...9f4

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid i forveien jeg bør annonsere at jeg ønsker dagmammabarn? Tenkte å passe fra desember eller januar, så det er jo en iten stund til.



Anonymous poster hash: 37414...c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...