Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Hvor mye betaler man for en hvit dagmamma og hvor mye betaler man i skatt (prosenter)? Anonymous poster hash: 37414...c6b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Kontantstøtte+barnehageplass pris. Anonymous poster hash: 0e7bb...b3d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Hva er det da? 5000+2330, altså 7330 ca? Sykt Anonymous poster hash: c1224...9f6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Ca 5500kr for dagmamma. (Kontantstøtten er på 6000kr) Anonymous poster hash: f9516...a9f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 8000 kr per barn tok jeg som dagmamma i oslo. Jeg passet tre barn Anonymous poster hash: e909e...c4d
me_87 Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Her i Bergen er det vanlig å betale kontantstøtte+ det en barnehageplass koster.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 8500 er det her, 6000 i kontantstøtte og 2500 som b.hagen hadde koset Anonymous poster hash: 933e1...6e8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 bor i østfold Anonymous poster hash: 933e1...6e8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Bor også i østfold og etter å ha lest en diskusjon på nett så er det visst HELT SYKT å betale mer enn 3-4000.- for å ha barnet hos dagmamma på full plass. Dvs at foreldrene forventer gratis pass + at de sitter igjen med en grei sum når dagmammaen er betalt. For det er jo kun kontantstøttebarn det er snakk om. Det er sykt spør du meg. Anonymous poster hash: 91160...319
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 8000 kr per barn tok jeg som dagmamma i oslo. Jeg passet tre barn Anonymous poster hash: e909e...c4d Du jobber ikke som dagmamma fortsatt vel? Eller vet om noen gode? DESPERAT!! Anonymous poster hash: 4cc6f...9f4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Synes ikke det er så syk pris jeg. 7-8 000 i måneden, det er da ikke så mye?! Og er jo ikke meningen at man skal sitte igjen med penger man ikke ville hatt hvis barnet gikk i barnehage! Anonymous poster hash: 4cc6f...9f4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Jeg bor i Buskerud. Er utdannet førskolelærer, og kunne kanskje tenke meg et år til hjemme med barnet mitt + da å passe to barn ekstra... Om jeg får kontantstøtte + hva det ville ha kostet i barnehageplass så er det jo veldig bra, men har lest en del om at folk betaler mye mindre enn dettwe, og da kan det nok tenkes jeg er nødt til å tilbake i jobb for å få endene til å møtes. HI Anonymous poster hash: 37414...c6b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Jeg bor i Buskerud. Er utdannet førskolelærer, og kunne kanskje tenke meg et år til hjemme med barnet mitt + da å passe to barn ekstra... Om jeg får kontantstøtte + hva det ville ha kostet i barnehageplass så er det jo veldig bra, men har lest en del om at folk betaler mye mindre enn dettwe, og da kan det nok tenkes jeg er nødt til å tilbake i jobb for å få endene til å møtes. HI Anonymous poster hash: 37414...c6b Det synes jeg høres veldig rart ut. Det er standard med kontantstøtte+bhg-pris her i Oslo iallefall. Anonymous poster hash: 4cc6f...9f4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #14 Skrevet 30. juni 2014 Noen som vet hvor lang tid i forveien jeg bør annonsere at jeg ønsker dagmammabarn? Tenkte å passe fra desember eller januar, så det er jo en iten stund til. Anonymous poster hash: 37414...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå