Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på/i daftø? Er det noe for barn på 1 og 3 år? Må man bestille på forhånd om man har vogn?

Evt andre steder i området å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er knall fint på daftø. Dessverre helt umulig å få plass om du ikke har booket på forhånd. .

Anonymous poster hash: 6a862...408

Skrevet

Vi bestilte der i fjor, ble skuffet... Oppskrytt og uforholdsmessig dyrt.

Anonymous poster hash: 73e44...20a
Skrevet

Ok.. Det er vel populært å feriere overalt i området der så man må bestille uansett sikkert?

Vi har brukt å reise til skara,men har lyst å prøve noe nytt

Andre erfaringer?:-)

Skrevet

Vi er på daftø hvert år! skal i august med en 3 åring og en nyfødt! Gleder oss masse! Campingplassen er superfin for så små barn! 3 badebasseng, flere større og mindre lekeplasser, strand, fine og rene sanitæranlegg med familierom! :) og så har du jo daftøland med tømmerenna, hoppeslott, noen karuseller, sandkasse, hoppepute ect.. Gutten vår storkoser seg der ihvertfall! :)

Skrevet

Vi har ikke brukt og bestilt på forhånd og det har gått greit, men i år reiser vi ilag med 4 andre familier så nå har vi bestilt plasser så vi får stå atmed hverandre.. :)

Skrevet

Kjempe bra,men synes det passer best for barn over 3 år :)

Skrevet

Vi lå i telt og fikk plass uten å forhåndsbestille. Daftø er en av de få campingplassene jeg synes det er greit å telte på. Her er alt rent og pent og veldig kjekt med familierom. Kokemuligheter og gatekjøkken inne på område om du ikke gidder å lage mat. Ungene stortrivdes. Vi fisket krabbe, spilte minigolf og leide trøbåt +++ Unge ble litt skuffet i år når de fant ut de "bare" ble sydentur, for de kunne tenkt seg å reist til Daftø.

Anonymous poster hash: f1967...b3e
Skrevet

Beste og reneste campingen vi har vert på 😃 lure på å kjøpe oss plass der 😃 knall fin plass for unger i alle aldere synst jeg 👍

Anonymous poster hash: 4d088...82f

Skrevet

Utrolig fint! Og jeg er kresen!

Men kun de større hyttene som er noe tess. 

Anonymous poster hash: 7db55...ec6
Skrevet

Takk for alle svar :-) vi får prøve en tur tror jeg :-)

Skrevet

Vi var der i fjor. Gutt 11, gutt 9 og jente 5. De storkoste seg der. Helt topp for voksne og barn :)

Anonymous poster hash: af303...56d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...