Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Pleier dere å aktivisere de hele tiden da??? Min har en på besøk, og spør hele tiden hva de skal gjøre på.. Bare går rundt og vaser. Har kommet med noen forslag, men det er bare kjeeedeliiiig... Anonymous poster hash: cfed2...ea4
Fandens Oldemor Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Nei, blander meg ikke i det hele tatt. Eneste måtte være hvis de kommer og spør om de kan gjøre sånn og sånn, og forslaget ikke passer til årstid e.l. Da kan jeg foreslå at de heller gjør ditten og datten. Har ikke hatt problemer med at de kjeder seg hittil.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Ja, dessverre. Dvs, jeg oppmuntrer de til å finne på noe, men alt er jo bare såååå kjedelig! Helt grusomt. Men, det er veldig avhengig av hvem de har på besøk. Noen kan han fint leke med i flere timer uten noe problem, mens noen andre igjen ikke matcher helt...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Han har besøk av bestekompisen.. Skulle tro de hadde mye å gjøre på. Det er fint vær, stor uteplass, masse leker ol. De får bare kjede seg da! Anonymous poster hash: cfed2...ea4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Nei, det er overhode ikke aktuelt. Jeg "ser" knapt ungen når hun har besøk. Jeg kan være behjelpelig med et tips om hva de kan finne på dersom de spør, utover det får de klare seg selv. Anonymous poster hash: dead8...77c
Gjest Julia1984 Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Når han har besøk så leker de hele tiden, aldri en ledig stund.
Honningmelon Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Jeg nekter å finne på noe for barna mine når de har besøk. Det har de fått klar beskjed om begge to ( 7 og 10 år) at når de har besøk så er det deres jobb å finne på noe. Jeg skal ikke "plages" med mas. 3-åringen har innimellom besøk av venninna på samme alder, og da hender det jeg hjelper til litt, men det er ikke mye hjelp de trenger.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 7 åringen min har besøk av kompisen sin nå. De merker vel så vidt at jeg er hjemme, og sånn skal det være. Herlig at de leker og aktiviserer seg selv :-) Anonymous poster hash: 9e829...2a4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Venner på besøk betyr null oppmerksomhet fra mor De er barn og burde virkelig klare seg uten en voksen. Sikkert vant til å bli vartet opp av sine foreldre hele tiden. Anonymous poster hash: 08bf4...c2e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Nei de må aktivere seg selv. Innimellom får jeg slike på besøk som er veldig "på" meg. Det blir lenge til neste gang det passer med besøk derfra. Jeg gir også beskjed om at det kun er kjedelige mennesker som kjeder seg, så det tlr de ikke si mer. Ha ha. Anonymous poster hash: 8d931...6ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå