Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 300kr for et papir fra VGS ... Hehe Anonymous poster hash: ac6c3...287
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Jeg betalte 17,- for en Cola i butikken Anonymous poster hash: b6a4c...542
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Hehe så fint for det:) håper colaen smakte Anonymous poster hash: ac6c3...287
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Det er ikke verre en å prøve å holde orden i papirene sine. Da hadde du sluppet å betale for å få ut en ny kopi... Anonymous poster hash: 33b1d...5ec
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 fikk gratis Anonymous poster hash: 3677d...f70
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Første vitnemål er gratis og duplikat koster 250 på min skole. Det er faktisk ganske mye arbeid å lage et vitnemål, og i tillegg er det en preventiv effekt å måtte betale for nytt. Hvis ikke er det de som hadd kommet for å få nytt hver gang de skal søke skole eller jobb. Ha orden i papirene dine, så slipper du sånne unødvendige utlegg. Anonymous poster hash: 3c3af...43f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 dette var den tiden jeg bodde hjemme hos mamma. Så det som jeg fikk fra den tiden er borte nå. Jeg tar det selvsagt på min kappe. JEg syns bare det bar dyrt hehe.... Anonymous poster hash: ac6c3...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå