Gå til innhold

De tar seg betalt ja!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

300kr for et papir fra VGS ... Hehe

 

Anonymous poster hash: ac6c3...287

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 17,- for en Cola i butikken



Anonymous poster hash: b6a4c...542
Skrevet

Hehe så fint for det:) håper colaen smakte

 

Anonymous poster hash: ac6c3...287

Skrevet

Woh:p eg betalte 100, og synd det var nok :P

Skrevet

Det er ikke verre en å prøve å holde orden i papirene sine. Da hadde du sluppet å betale for å få ut en ny kopi...

 

Anonymous poster hash: 33b1d...5ec

Skrevet

fikk gratis :P



Anonymous poster hash: 3677d...f70
Skrevet

Første vitnemål er gratis og duplikat koster 250 på min skole.

 

Det er faktisk ganske mye arbeid å lage et vitnemål, og i tillegg er det en preventiv effekt å måtte betale for nytt. Hvis ikke er det de som hadd kommet for å få nytt hver gang de skal søke skole eller jobb.

 

Ha orden i papirene dine, så slipper du sånne unødvendige utlegg.

 

Anonymous poster hash: 3c3af...43f

Skrevet

dette var den tiden jeg bodde hjemme hos mamma. Så det som jeg fikk fra den tiden er borte nå. Jeg tar det selvsagt på min kappe. JEg syns bare det bar dyrt hehe....



Anonymous poster hash: ac6c3...287

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...