Gå til innhold

Hvilken leppestift/lipgloss bruker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som bruker leppestift eller lipgloss her?

 

Anonymous poster hash: 7dcd0...476

Skrevet

Bruker flere forskjellige. Fra Viva la Diva har jeg very red og vampire red. Har en oransje matt leppestift fra make up store. Flere fra maxfaktor.. veldig glad i alle sammen til forskjellig bruk :)

Skrevet

Bruker flere forskjellige. Fra Viva la Diva har jeg very red og vampire red. Har en oransje matt leppestift fra make up store. Flere fra maxfaktor.. veldig glad i alle sammen til forskjellig bruk :)

Ooh vampire red :) likte navnet, må sjekke den ut :)

 

Anonymous poster hash: 7dcd0...476

Skrevet

Jeg har prøvd "alt" av lipglosser, og den desidert beste er Multivitamingloss fra Isadora. 

 

 



Anonymous poster hash: 63f1c...78d
Skrevet

Bruker Shiny Kiss fra Victoria's Secret :)



Anonymous poster hash: 2a790...947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...